Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Lufthansa reaktywuje kolejnych pięć A340-600! Polecą z Hesji do Ameryk i Chin

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-01-2023
Ostatnia modyfikacja:
02-02-2023
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Lufthansa reaktywuje kolejnych pięć A340-600! Polecą z Hesji do Ameryk i Chin
fot. Lufthansa
Linie lotnicze Lufthansa reaktywują kolejnych pięć airbusów A340-600. Takie informacje podają serwisy "Aero Telegraph" i "Cirium".

Narodowy przewoźnik Niemiec, który niedawno ogłosił również powrót dwupokładowego airbusa A380, przygotowuje się na zwiększony popyt w najbliższym sezonie w letnim i przywraca do eksploatacji jeszcze więcej czterosilnikowych szerokokadłubowców.

Największe linie lotnicze Europy przed rokiem reaktywowały pierwszych pięć A340-600, które obsługiwały trasy z Monachium do miejsc docelowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Teraz kolejnych pięć czterosilnikowych odrzutowców pojawi się również we Frankfurcie nad Menem, skąd według danych "Cirium" będą latać z podróżnymi do Bogoty w Kolumbii, Hongkongu w Chinach oraz do nowojorskiego portu JFK.

Lufthansa w najbliższym sezonie letnim będzie więc eksploatować już dziesięć samolotów A340-600. Wytypowane samoloty są oznaczone rejestracjami D-AIHF, D-AIHI, D-AIHP, D-AIHT, D-AIHU , D-AIHV, D-AIHW, D-AIHX, D-AIHY i D-AIHZ. Każda z tych maszyn oferuje podróżnym osiem foteli w pierwszej klasie oraz w zależności od konfiguracji od 28 do 32 miejsc w klasie ekonomicznej premium, od 44 do 56 foteli w klasie biznes, a także od 189 do 213 miejsc w klasie ekonomicznej.

Powrót kolejnych pięciu A340-600 oznacza, że linie lotnicze z grupy Lufthansy będą największym operatorem na świecie czterosilnikowych samolotów z rodziny A340. Oprócz dziesięciu odrzutowców większej wersji A340-600 największy przewoźnik Europy posiada w swojej flocie również siedemnaście nieznacznie mniejszej wersji A340-300. Wszystkie czterosilnikowce zastąpią w przyszłości dostarczane systematycznie, ale powoli boeingi 787-9. Aktualnie narodowe linie lotnicze Niemiec odebrały dwa z 30 zamówionych dwusilnikowych Dreamlinerów tej wersji.

Podziel się z innymi:

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

Koniec programu B747. Ostatnia dostawa do Atlas Air

Biznes i przemysł

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Pierwszy z reaktywowanych A380 Lufthansy na przeglądzie w Manili

Biznes i przemysł

Pierwszy z reaktywowanych A380 Lufthansy na przeglądzie w Manili

Rafał Dybiński 30 stycznia 2023

Lufthansa rozważa zmianę siedziby z Kolonii na Monachium

Biznes i przemysł

Lufthansa już sprzedaje bilety ITA Airways

Biznes i przemysł

Lufthansa już sprzedaje bilety ITA Airways

Mateusz Kieruzal 03 stycznia 2023

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

Koniec programu B747. Ostatnia dostawa do Atlas Air

Biznes i przemysł

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Pierwszy z reaktywowanych A380 Lufthansy na przeglądzie w Manili

Biznes i przemysł

Pierwszy z reaktywowanych A380 Lufthansy na przeglądzie w Manili

Rafał Dybiński 30 stycznia 2023

Lufthansa rozważa zmianę siedziby z Kolonii na Monachium

Biznes i przemysł

Lufthansa już sprzedaje bilety ITA Airways

Biznes i przemysł

Lufthansa już sprzedaje bilety ITA Airways

Mateusz Kieruzal 03 stycznia 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5