Dziewiczy rejs do nowego portu Berlin-Brandenburg ma podkreślić szczególne i długotrwałe relacje narodowego przewoźnika Niemiec ze stolicą. Największe linie lotnicze Europy latają do Berlina od 30 lat. Od września w stołecznym porcie operuje sześć zależnych przewoźników z grupy Lufthansy, której udział we wszystkich lotach wynosi w tym miejscu blisko 30 proc. Nikt nie ma więcej, a wicelider jest dwukrotnie słabszy.@lufthansa will mark the opening of the new @berlinairport on Saturday with the special flight #LH2020. The @Airbus #A320neo (D-AINZ) wearing special decals is scheduled to land at BER at 14:00 local time. Regular flight operations will begin on Nov 8th. Photos: @lufthansaNews pic.twitter.com/tltm7tCkKB
— Aeronews (@AeronewsGlobal) October 30, 2020
Klienci linii z grupy Lufthansy, czyli także Austrian Airlines, Air Dolomiti, Brussels Airlines, Eurowings i SWISS, mogą spodziewać się szerokiej gamy usług na nowym lotnisku, które jeszcze bardziej uprzyjemnią im podróż. Narodowy przewoźnik Niemiec udostępni także nowy salon na 150 miejsc o powierzchni 650 mkw. Obiekt został zaprojektowany zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi higieny i dystansu społecznego. Panoramiczny front okna zapewnia spektakularny widok, przy dobrej pogodzie obejmujący nawet słynną berlińską wieżę telewizyjną.Damit unsere Kolleginnen und Kollegen vom Terminalmanagement dir auch am BER bei der Orientierung am Flughafen helfen können, werden sie von Nadine Krupper geschult. Was sie sonst noch an ihrer Arbeit schätzt, erzählt sie in der neuen Folge #BackstageBerlinAirport. #helloBER pic.twitter.com/EcSC3lx8k8
— BER – Berlin Brandenburg Airport (@berlinairport) October 28, 2020