Partner serwisu
Biznes i przemysł

Niższe niż zakładano oferowanie United w 2022 roku. Powrót B777-200

Dalej Wstecz
Data publikacji:
21-01-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy/Agencja Reutera

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Niższe niż zakładano oferowanie United w 2022 roku. Powrót B777-200
fot. United Airlines
Linie lotnicze United Airlines obniżyły znacząco swoje prognozy dotyczące oferowania w 2022 roku - informuje Agencja Reutera. Wcześniej przewidywano, że będzie nawet nieznacznie wyższe od poziomu z 2019 roku. Takie oferowanie jest jednak wciąż poza zasięgiem jednego z największych przewoźników powietrznych świata.

Linie lotnicze z Chicago, których ceny akcji spadły o blisko 2,5 proc. po najnowszym komunikacie, ostrzegają przed wyższymi kosztami mimo odnotowania mniejszej niż zakładano straty w czwartym kwartale ubiegłego roku. Turbulencje wywołane wariantem omikron koronawirusa SARS-CoV-2 boleśnie uderzają w całą branżę, cierpiącej najbardziej z powodu braków kadrowych związanych z kwarantannami pracowników, którzy mieli kontakt z zakażonymi osobami.

Priorytetem dla United Airlines na kilka najbliższych miesięcy będzie elastyczne dopasowanie oferowanie do popytu. Wcześniejsze przewidywania dotyczące o 5 proc. wyższego poziomu niż w 2019 roku są już nieaktualne. Najnowsze prognozy zakładają w 2022 roku od 82 do 84 proc. oferowania sprzed pandemii. Przychody osiągną poziom najwyżej do 80 proc. tych z 2019 roku. Bardziej realny jest jednak 75 proc.

Dla przewoźnika z Chicago wyjątkowo trudny był miniony tydzień, kiedy to w ciągu jednej doby zachorowała jedna trzecia pracowników linii lotniczych w nowojorskim porcie Newark-Liberty. Zakażenia omikronem potwierdzono tam u ponad 3000 osób zatrudnionych w United Airlines.

Zachęty finansowe dla członków załóg, gwarantujące dodatkowe premie w styczniu, a także liczne odwołania lotów z powodu złych warunków atmosferycznych, zwiększyły koszty przewoźnika o niemal 15 proc. w odniesieniu do tego samego okresu z 2019 roku. Dobrą wiadomością jest natomiast powrót do służby boeingów 777-200, wyposażonych w silniki Pratt & Whitney (PW). Szerokokadłubowce uziemiono po rejsie do Honolulu, podczas którego doszło do awarii silnika i awaryjnego lądowania w Denver.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Biznes i przemysł

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Mateusz Kieruzal 05 września 2023

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Prawo i polityka

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Tomasz Śniedziewski 11 sierpnia 2023

Koniec pandemii w lotnictwie blisko. Rynki krajowe już lepsze niż w 2019

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

United Airlines zarobiły miliard dolarów w Q2

Biznes i przemysł

United Airlines zarobiły miliard dolarów w Q2

Mateusz Kieruzal 26 lipca 2023

United stawiają mocno na Denver. Podwojenie lotów i nowe trasy

Biznes i przemysł

United zawieszają trzy trasy do Europy. Powodem niedostatek samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Biznes i przemysł

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Mateusz Kieruzal 05 września 2023

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Prawo i polityka

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Tomasz Śniedziewski 11 sierpnia 2023

Koniec pandemii w lotnictwie blisko. Rynki krajowe już lepsze niż w 2019

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

United Airlines zarobiły miliard dolarów w Q2

Biznes i przemysł

United Airlines zarobiły miliard dolarów w Q2

Mateusz Kieruzal 26 lipca 2023

United stawiają mocno na Denver. Podwojenie lotów i nowe trasy

Biznes i przemysł

United zawieszają trzy trasy do Europy. Powodem niedostatek samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5