Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Linie Emirates odbierają ostatniego Boeinga 777-300ER


Wstecz Dalej

Autor:

Aleksander Domański

Data publikacji:
2018-12-17 14:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ Emirates Press

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Linie Emirates odbierają ostatniego Boeinga 777-300ER
fot. Emirates
Linie Emirates (w kodzie IATA: EK) odebrały ostatni z zamówionych samolotów Boeing 777-300ER. Samolot z oznaczeniem A6-EQP to 190. Boeing 777 dostarczony liniom Emirates, które dysponują największą na świecie liczbą Boeingów 777 i jako jedyne korzystały ze wszystkich sześciu wariantów tej maszyny. 
Co ósma produkowana przez amerykańskiego producenta maszyna typu 777 należy do Emirates. Linie EK zostaną również jednym z pierwszych przewoźników dysponujących modelami Boeinga nowej generacji: 777-8 i 777-9. 

777 w służbie EK

Był to jednocześnie 146. Boeing 777-300ER dostarczony liniom Emirates. Przewoźnik odebrał swój pierwszy samolot 777-300ER w marcu 2005 r. W ciągu ostatnich 13 lat stał się on podstawą jego floty, obecnie wykonując loty do ponad 119 kierunków w globalnej siatce połączeń przewoźnika. Do linii Emirates należał co piąty Boeing 777-300ER wyprodukowany do tej pory, a przeciętny wiek Boeinga 777-300ER Emirates wynosi zaledwie 6,5 roku.

– Boeing 777-300ER jest filarem sukcesu Emirates jako największej międzynarodowej linii lotniczej na świecie. Wydajność, zasięg i ładowność samolotu pozwoliły nam przewozić pasażerów między sześcioma kontynentami przez Dubaj, oferując im bezkonkurencyjną jakość podróży. Obecnie w naszej flocie znajduje się 140 maszyn tego typu, wobec czego Boeing 777-300ER nadal będzie odgrywał niezwykle ważną rolę w działalności naszej linii i rozwoju turystyki i handlu w przyszłości – powiedział Sir Tim Clark, prezes linii Emirates – Od trzydziestu lat ściśle współpracujemy z Boeingiem przy programie 777 i zamierzamy tę współpracę rozwinąć przy okazji rozpoczęcia dostaw samolotów 777-8 i 777-9 w 2020 roku – dodał sir Tim Clark.
Od 1986 roku flota Boeingów 777 Emirates przewiozła blisko 350 mln pasażerów w trakcie ponad 1,28 mln lotów, pokonując przeszło 6,6 mld kilometrów – równowartość blisko 8 600 podróży na Księżyc i z powrotem.

Nowe wnętrze maszyn

Wyznaczając normy obsługi i bezpieczeństwa pasażera, linie Emirates nieustannie inwestują w produkty i usługi pokładowe. Niedawno przewoźnik zaprezentował zupełnie nowe wnętrza samolotów Boeing 777-300ER, w których znalazły się rewolucyjne całkowicie zamknięte prywatne kabiny w klasie pierwszej oraz nowe fotele i unowocześnione systemy rozrywki pokładowej w klasie biznes i ekonomicznej. Linie Emirates rozpoczęły także program zmiany konfiguracji 10 Boeingów 777-200LR obejmujący montaż nowych, szerszych foteli w klasie biznes oraz całkowicie nowe wnętrza w klasie ekonomicznej zapewniające pasażerom większą wygodę.

W 2020 roku do przewoźnika trafią pierwsze z 35 Boeingów 777-8 i 115 Boeingów 777-9. To samoloty nowej generacji charakteryzujące się niższym zużyciem paliwa, w których znalazły się rozwiązania takie jak wyższe ciśnienie i wilgotność powietrza w kabinie, większe okna, wyższe sufity, szersze kabiny i nowoczesny system rozrywki pokładowej, które zapewnią najwyższą jakość podróży.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Prawie 700 Polaków wśród personelu pokładowego Emirates. Rekrutacja trwa

Biznes i przemysł

Prawie 700 Polaków wśród personelu pokładowego Emirates. Rekrutacja trwa

Emilia Derewienko 07 grudnia 2018

Emirates inwestuje w... autobusy

Pasażer i linie lotnicze

Emirates inwestuje w... autobusy

Aleksander Domański 28 listopada 2018

Emirates z 86-proc. spadkiem zysków w I półroczu

Biznes i przemysł

Emirates z 86-proc. spadkiem zysków w I półroczu

Piotr Bożyk 19 listopada 2018

 

Lotnisko Londyn-Gatwick zamknięte przez drony

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko Londyn-Gatwick zamknięte przez drony

20 grudnia 2018

Kolejne opóźnienie pełnego otwarcia lotniska w Stambule

Infrastruktura i lotniska

Kolejne opóźnienie pełnego otwarcia lotniska w Stambule

20 grudnia 2018

Port Lotniczy Wrocław: Ruszyły czartery nad Ocean Indyjski

Pasażer i linie lotnicze

Port Lotniczy Wrocław: Ruszyły czartery nad Ocean Indyjski

20 grudnia 2018

Linia AZUL potwierdza zakup 21 Embraerów 195-E2

Biznes i przemysł

Linia AZUL potwierdza zakup 21 Embraerów 195-E2

20 grudnia 2018

Podsumowanie COP24 z perspektywy Katowice Airport

Infrastruktura i lotniska

Podsumowanie COP24 z perspektywy Katowice Airport

20 grudnia 2018

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5