Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Koronawirus. Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie

Dalej Wstecz
Data publikacji:
01-12-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Koronawirus. Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie
fot. Emirates
Linie Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie, zaczynając od poczekalni Emirates na międzynarodowym lotnisku w Kairze. W nadchodzących tygodniach klienci przewoźnika będą mogli ponownie korzystać z usług saloników Emirates w innych miejscach, w tym na lotnisku JFK w Nowym Jorku i na lotnisku w Manchesterze.

Linie lotnicze zmodyfikowały swoją ofertę poczekalni i wprowadziły dodatkowe środki BHP. Nowe protokoły będą obowiązywały w każdym salonie. 

Oferta bufetowa zostanie zmieniona na usługę a la carte z menu zbliżeniowym aktywowanym kodem QR. Dodatkowo przez cały dzień personel będzie dezynfekował każde miejsce i stolik po wyjściu klientów. Ponadto salon będzie regularnie odkażany i fumigowany.

Wszyscy pracownicy poczekalni będą nosić maski, a w całym salonie będą obowiązywały protokoły zachowania dystansu. Liczba miejsc zostanie zmniejszona o połowę, ponieważ co druga kanapa pozostanie wolna. Aby zapewnić bezpieczeństwo żywności, personel cateringowy będzie nosił maski, rękawice i środki ochrony indywidualnej (PPE). Aby zminimalizować ryzyko zakażenia gazety, magazyny i inne materiały do czytania nie będą dostępne w formie papierowej.

Poczekalnia Emirates w hali B na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju jest również otwarta i działa na nowych zasadach, z wyznaczoną strefą pierwszej klasy. W ostatnich miesiącach Emirates wprowadzały usługi mające na celu zapewnienie klientom bezpiecznego i bezproblemowego korzystania z lotniska. Zintegrowana ścieżka biometryczna na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju to najnowsza z szeregu inicjatyw Emirates, umożliwiających klientom przejście od odprawy do wejścia na pokład wyłącznie na podstawie rozpoznawania twarzy.

Linie Emirates nadal stopniowo przywracają swoje sztandarowe usługi po rygorystycznym przeglądzie i starannym wprowadzeniu zmian w ofercie, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników.
Działalność wznowił też słynny pokładowy salonik i prysznic A380, powróciła też wyjątkowa oferta kulinarna linii Emirates z uwzględnieniem rygorystycznych protokołów higienicznych.

Klienci Emirates mogą spokojnie podróżować dzięki elastycznym opcjom rezerwacji przewoźnika i nowo wprowadzonemu, ubezpieczeniu przed kosztami związanymi z COVID-19. Linie Emirates wdrożyły również kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Biznes i przemysł

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Mateusz Kieruzal 05 września 2023

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Prawo i polityka

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Tomasz Śniedziewski 11 sierpnia 2023

Koniec pandemii w lotnictwie blisko. Rynki krajowe już lepsze niż w 2019

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Emirates: Naszym celem jest, by A380 wrócił jeszcze w tym roku (Wywiad)

Biznes i przemysł

Emirates: Naszym celem jest, by A380 wrócił jeszcze w tym roku (Wywiad)

Emilia Derewienko 18 kwietnia 2021

Podróżni oceniają Emirates na pięć gwiazdek

Pasażer i linie lotnicze

Koronawirus. Emirates zwróciły swoim klientom 1,4 miliarda dolarów

Biznes i przemysł

Pozostałe z wątku:

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Biznes i przemysł

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Mateusz Kieruzal 05 września 2023

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Prawo i polityka

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Tomasz Śniedziewski 11 sierpnia 2023

Koniec pandemii w lotnictwie blisko. Rynki krajowe już lepsze niż w 2019

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Emirates: Naszym celem jest, by A380 wrócił jeszcze w tym roku (Wywiad)

Biznes i przemysł

Emirates: Naszym celem jest, by A380 wrócił jeszcze w tym roku (Wywiad)

Emilia Derewienko 18 kwietnia 2021

Podróżni oceniają Emirates na pięć gwiazdek

Pasażer i linie lotnicze

Koronawirus. Emirates zwróciły swoim klientom 1,4 miliarda dolarów

Biznes i przemysł

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5