Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Podróżni oceniają Emirates na pięć gwiazdek


Wstecz Dalej

Autor:

Red. ed

Data publikacji:
2020-12-22 13:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates Press

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Podróżni oceniają Emirates na pięć gwiazdek
fot. Emirates Press
Linie Emirates otrzymały pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline RatingTM, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na potwierdzonych opiniach pasażerów. Oceny zostały zebrane przez APEX w ramach współpracy z TripIt oraz zatwierdzone i certyfikowane przez zewnętrznego audytora, aby zapewnić, że wszystkie opinie należą do podróżnych, którzy latali ocenianą linią lotniczą.
– W ostatnich miesiącach linie Emirates stale weryfikowały i aktywnie dostosowywały swoje produkty i usługi, aby były zgodne z protokołami regulacyjnymi, rozwijając jednocześnie innowacje. Zgodnie ze strategią i wizją naszych liderów Emirates kontynuują inwestycje w ulepszanie oferty i produktów dla klientów. W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy na rynek kilka innowacyjnych usług, aby zapewnić klientom jeszcze większą pewność, komfort i wygodę oraz bezproblemową podróż. Nie były to tylko odpowiedzią na pandemię, Emirates ma to zapisane w DNA. Oprócz tego realizujemy długoterminową strategię zdobywania zaufania i lojalności naszych klientów oraz utrzymania pozycji lidera w branży – mówi Adel Al Redha, dyrektor operacyjny Emirates.

W badaniu brali udział niezależnie zweryfikowani pasażerowie, którzy pełnią rolę jurorów końcowych zaświadczając, że Emirates nadal wyznacza najwyższy poziom podróżowania wśród linii lotniczych. Przewoźnik co roku wygrywa w rankingu APEX Official Airline Ratings™.

– Umiejętność dalszego podnoszenia standardu obsługi klienta, nawet w obliczu przeciwności pandemii, świadczy o nieustannej koncentracji Emirates na utrzymaniu pozytywnych wrażeń na każdym etapie podróży. Ja też wypróbowałem produkty Emirates we wszystkich klasach – ekonomicznej, biznes i pierwszej i przyznaję, że obsługa w każdej z nich jest warta uznania, a do tego idealnie dopełnia ją system rozrywki pokładowej ice – powiedział dyrektor generalny APEX, dr Joe Leader.

Emirates nadal są liderem branży w przywracaniu pewności w podróżowaniu. Były pierwszymi liniami na świecie, które zaoferowały bezpłatną ochronę medyczną w przypadku zakażenia COVID-19 dla wszystkich klientów. Usługa ta została później rozszerzona o pełne ubezpieczenie od wielu ryzyk. Emirates zmodyfikowały też swoje usługi na pokładzie i na lądzie, wprowadzając ulepszone protokoły bezpieczeństwa, jednocześnie oferując swoje charakterystyczne usługi, takie jak salonik Emirates i pokładowe spa z prysznicem.

Przewoźnik niedawno uruchomił również w pełni zintegrowane urządzenia biometryczne na lotnisku w Dubaju oraz samoobsługowe punkty odprawy i nadania bagażu, które jeszcze bardziej ograniczają kontakt i ułatwiają podróż.

Linie lotnicze otrzymały w tym roku 2 nowe samoloty A380, które cieszą się dużą popularnością i zapewniają niezapomniane doświadczenia podczas lotu wśród klientów Emirates. Następny Airbus A380, wyposażony w pierwszą kabinę klasy ekonomicznej premium, ma zostać dostarczony przed końcem grudnia.

Emirates wznowiły obsługę pasażerów do prawie 100 miejsc docelowych. Więcej informacji na temat wymogów dot. podróży, aktualnej sieci przewoźnika oraz kompleksowych środków BHP znajduje się na stronie centrum informacyjnego Emirates COVID-19.

Oficjalne oceny linii lotniczych APEX™ zostały stworzone na podstawie niezależnych opinii pasażerów uzyskanych dzięki współpracy APEX z TripIt® i Concur®, najlepiej ocenianej na świecie aplikacji do organizacji podróży. W pięciogwiazdkowej skali pasażerowie ponad 600 linii lotniczych na świecie ocenili prawie milion lotów. Oficjalne oceny linii lotniczych APEX ™ zostały niezależnie poświadczone przez zewnętrzną firmę audytorską.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Koronawirus. Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie

Pasażer i linie lotnicze

Koronawirus. Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie

inf. pras. 01 grudnia 2020

Koronawirus. Emirates zwróciły swoim klientom 1,4 miliarda dolarów

Biznes i przemysł

Koronawirus. Emirates zwróciły swoim klientom 1,4 miliarda dolarów

Emilia Derewienko 08 września 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5