Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

KLM: Zwroty neutralne płciowo przy rezerwacji w niektórych krajach

Dalej Wstecz
Data publikacji:
21-05-2023
Ostatnia modyfikacja:
17-05-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
KLM Press

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
KLM: Zwroty neutralne płciowo przy rezerwacji w niektórych krajach
fot. KLMKLM Cityhopper D&I
Klienci linii lotniczych KLM, którzy preferują inną formę zwrotu, mogą teraz wybrać przy rezerwacji neutralną płciowo alternatywę dla zwyczajowych męskich lub żeńskich tytułów grzecznościowych. KLM dostrzegł rosnące zapotrzebowanie na tę opcję wśród niektórych klientów i uważa, że jej wprowadzenie jest zgodne z wysiłkami na rzecz większej inkluzywności i zapewnienia bardziej spersonalizowanej obsługi klienta.

KLM wprowadził nową możliwość dla klientów w Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Rezerwując bilety w tych krajach mogą określić, że identyfikują się jako osoba niebinarna. Klienci mogą również poprosić o całkowitą rezygnację z tytułu grzecznościowego i zwracanie się do nich tylko z imienia. Jeśli nie będzie można całkowicie pominąć tytułu grzecznościowego, wówczas zostanie użyta litera "X" w powitaniu dla tych klientów. Tylko osoby pełnoletnie będą miały możliwość wyboru neutralnej płciowo formy adresowania.

To tylko jeden z wielu kroków podejmowanych przez KLM, aby przejść do bardziej spersonalizowanego i neutralnego płciowo podejścia do klientów. Na przykład klienci, którzy posiadają konto KLM lub są członkami programu lojalnościowego Flying Blue, mogą już wybrać neutralną płciowo formę adresowania. Alternatywne formy adresu są również używane w innych ustawieniach. Jakiś czas temu KLM zaczął używać "pasażerowie" zamiast "panie i panowie" w swoich komunikatach pokładowych. Inne procesy, w tym odprawa, zostaną dostosowane jeszcze w tym roku.

Wprowadzając te zmiany, KLM dostosowuje się do doświadczeń pasażerów dokonujących rezerwacji za pośrednictwem partnerskich linii lotniczych, takich jak Delta Air Lines z siedzibą w USA i Virgin Atlantic z siedzibą w Wielkiej Brytanii, które w zeszłym roku wprowadziły alternatywne formy zwracania się do swoich procedur rezerwacji. Takie zmiany są również zgodne z polityką IATA.

– KLM wierzy w siłę różnorodności i integracji. Nasi klienci pochodzą z każdego zakątka świata i z różnych środowisk kulturowych, co daje im różne perspektywy i wymagania. Dla KLM bardzo ważne jest, aby każdy klient czuł się osobiście ceniony i szanowany. Wprowadzenie neutralnych płciowo form zwracania się powinno pomóc w osiągnięciu tego celu i zapewnić idealne wrażenia klienta, do których dąży KLM – czytamy na stronie przewoźnika.

– KLM zdaje sobie sprawę, że społeczeństwo, a tym samym wymagania klientów, zmieniają się. Jednocześnie uważamy za bardzo ważne, aby klienci nadal czuli się w KLM jak w domu. Dlatego jestem dumny, że dajemy teraz klientom większy wybór w jaki sposób chcieliby być adresowani. W końcu niewiele jest rzeczy głębszych niż nasza tożsamość, a co za tym idzie, nasze imię i sposób, w jaki zwracają się do nas inni. Fakt, że natychmiast setki klientów zdecydowały się na nową funkcję, pokazuje, że rzeczywiście ich rozpoznaliśmy i doceniliśmy – dodał Boet Kreiken, wiceprezes wykonawczy ds. Obsługi Klienta KLM
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Optymizm i rekordy - IATA podsumowuje wyniki przewozowe za lipiec

Biznes i przemysł

Optymizm i rekordy - IATA podsumowuje wyniki przewozowe za lipiec

Tomasz Śniedziewski 07 września 2023

IATA: Brytyjski krach kosztował linie 100 mln funtów

Biznes i przemysł

IATA: Brytyjski krach kosztował linie 100 mln funtów

Mateusz Kieruzal 31 sierpnia 2023

IATA wskazuje na dobry początek tegorocznego sezonu letniego

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

KLM zwiększa liczbę lotów z Polski

Pasażer i linie lotnicze

KLM zwiększa liczbę lotów z Polski

inf pras. 03 sierpnia 2023

KLM podejmuje walkę z hałasem

Pasażer i linie lotnicze

KLM podejmuje walkę z hałasem

inf prasowa 02 lipca 2023

KLM z odszkodowaniem od lotniska w Amsterdamie

Pasażer i linie lotnicze

KLM z odszkodowaniem od lotniska w Amsterdamie

Mateusz Kieruzal 22 maja 2023

Pozostałe z wątku:

Optymizm i rekordy - IATA podsumowuje wyniki przewozowe za lipiec

Biznes i przemysł

Optymizm i rekordy - IATA podsumowuje wyniki przewozowe za lipiec

Tomasz Śniedziewski 07 września 2023

IATA: Brytyjski krach kosztował linie 100 mln funtów

Biznes i przemysł

IATA: Brytyjski krach kosztował linie 100 mln funtów

Mateusz Kieruzal 31 sierpnia 2023

IATA wskazuje na dobry początek tegorocznego sezonu letniego

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

KLM zwiększa liczbę lotów z Polski

Pasażer i linie lotnicze

KLM zwiększa liczbę lotów z Polski

inf pras. 03 sierpnia 2023

KLM podejmuje walkę z hałasem

Pasażer i linie lotnicze

KLM podejmuje walkę z hałasem

inf prasowa 02 lipca 2023

KLM z odszkodowaniem od lotniska w Amsterdamie

Pasażer i linie lotnicze

KLM z odszkodowaniem od lotniska w Amsterdamie

Mateusz Kieruzal 22 maja 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5