Linie lotnicze Finnair wdrożyły od 12 stycznia możliwość zakupu biletu w jedną stronę na wszystkie loty krajowe i międzynarodowe na terenie całej Europy.
– Chcemy zaoferować naszym klientom większy wybór i elastyczność. Kupowanie jest teraz prostsze i bardziej przejrzyste. Najlepsze taryfy będą dostępne dla wszystkich podróżnych, niezależnie od długości pobytu w miejscu docelowym. To jest coś, czego pragnęli nasi klienci – podkreślił Ole Orver, dyrektor handlowy Finnair.
Bilety w promocyjnych cenach są dostępne zarówno na oficjalnej stronie nordyckiego przewoźnika, jak i w mobilnej aplikacji, gdzie ich kupowanie jest bardzo proste i łatwe. Klienci mogą wybrać opcję rejsu w obie strony lub tylko w jedną. Dodatkowo nie są wymagane żadne korekty w przypadku rezerwacji dokonanych przed 12 stycznia.
– Spodziewamy się stopniowego wzrostu popytu na podróże w okresie letnim, kiedy odpowiednio zwiększymy naszą ofertę. Ceny w jedną stronę to jeden ze sposobów stymulowania popytu i ułatwiania planowania podróży w tej nadzwyczajnej sytuacji – wyjaśnił Orver, nawiązując do kryzysu wywołanego wirusem COVID-19 i trzeciej fali zakażeń na Starym Kontynencie.
Finnair będą kontynuować politykę zastosowania i wymagania wszystkich środków dotyczących bezpiecznej podróży w 2021 roku i regularnie aktualizować standardy. Używanie ochronnej maseczki, zakrywającej usta i nos nadal będzie obowiązkowe dla wszystkich klientów oraz załogi na lotnisku i podczas lotów na pokładzie.
Narodowy przewoźnik Finlandii zapewnia także swoim pasażerom możliwość zmiany biletów w przypadku rezerwacji dokonanych najpóźniej 31 sierpnia 2021 roku.
Nie ma wątpliwości, że pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 zmieni branżę podróży lotniczych. Skyscanner, jedna z największych na świecie platform rezerwacji, uważa że branża branża turystyczna nie będzie taka sama jak wcześniej, wyliczając nowe trendy w formie raportu. Więcej o nim pisaliśmy w
tym tekście.