Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Finnair wdrożyły bilety w jedną stronę. „Zwiększymy ofertę latem"


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2021-01-13 12:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Finnair wdrożyły bilety w jedną stronę. „Zwiększymy ofertę latem"
Fot. Mikko Mertanen
Linie lotnicze Finnair wdrożyły od 12 stycznia możliwość zakupu biletu w jedną stronę na wszystkie loty krajowe i międzynarodowe na terenie całej Europy.
– Chcemy zaoferować naszym klientom większy wybór i elastyczność. Kupowanie jest teraz prostsze i bardziej przejrzyste. Najlepsze taryfy będą dostępne dla wszystkich podróżnych, niezależnie od długości pobytu w miejscu docelowym. To jest coś, czego pragnęli nasi klienci – podkreślił Ole Orver, dyrektor handlowy Finnair.

Bilety w promocyjnych cenach są dostępne zarówno na oficjalnej stronie nordyckiego przewoźnika, jak i w mobilnej aplikacji, gdzie ich kupowanie jest bardzo proste i łatwe. Klienci mogą wybrać opcję rejsu w obie strony lub tylko w jedną. Dodatkowo nie są wymagane żadne korekty w przypadku rezerwacji dokonanych przed 12 stycznia.

– Spodziewamy się stopniowego wzrostu popytu na podróże w okresie letnim, kiedy odpowiednio zwiększymy naszą ofertę. Ceny w jedną stronę to jeden ze sposobów stymulowania popytu i ułatwiania planowania podróży w tej nadzwyczajnej sytuacji – wyjaśnił Orver, nawiązując do kryzysu wywołanego wirusem COVID-19 i trzeciej fali zakażeń na Starym Kontynencie.

Finnair będą kontynuować politykę zastosowania i wymagania wszystkich środków dotyczących bezpiecznej podróży w 2021 roku i regularnie aktualizować standardy. Używanie ochronnej maseczki, zakrywającej usta i nos nadal będzie obowiązkowe dla wszystkich klientów oraz załogi na lotnisku i podczas lotów na pokładzie. Narodowy przewoźnik Finlandii zapewnia także swoim pasażerom możliwość zmiany biletów w przypadku rezerwacji dokonanych najpóźniej 31 sierpnia 2021 roku.

Nie ma wątpliwości, że pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 zmieni branżę podróży lotniczych. Skyscanner, jedna z największych na świecie platform rezerwacji, uważa że branża branża turystyczna nie będzie taka sama jak wcześniej, wyliczając nowe trendy w formie raportu. Więcej o nim pisaliśmy w tym tekście.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Koszmarny grudzień Finnair. 92 proc. mniej podróżnych

Biznes i przemysł

Koszmarny grudzień Finnair. 92 proc. mniej podróżnych

Rafał Dybiński 08 stycznia 2021

Finnair: 400 mln euro pożyczki od rządu Finlandii

Prawo i polityka

Finnair: 400 mln euro pożyczki od rządu Finlandii

Emilia Derewienko 17 grudnia 2020

Finnair udostępnia pokładowy sok z jagód w supermarketach

Biznes i przemysł

Finnair udostępnia pokładowy sok z jagód w supermarketach

Emilia Derewienko 30 listopada 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5