Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Polityka flotowa American Airlines na najbliższy czas


Wstecz Dalej

Autor:

Aleksander Domański

Data publikacji:
2019-08-01 12:32
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ aeronauticsonline.com

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Polityka flotowa American Airlines na najbliższy czas
fot. Alex Beltyukov CC BY-SA 3.0
Jedna z największych linii lotniczych świata ujawniła swoje plany flotowe. American Airlines (AA) musiała zareagować na przedłużające się uziemienia boeinga 737 MAX, decydując się na opóźnienie wycofywania starszych modeli. Zadecydowano też i o losie innych maszyn.
AA postanowiły, że starsze samoloty jak airbus A320, boeingi 737-800 oraz 757-200 pozostaną dłużej w służbie. Miały one być stopniowo zastępowane MAX-ami, ale teraz to one zastąpią najnowsze 737, które są uziemione od marca tego roku i nie wiadomo kiedy będą mogły wrócić do służby. Wiadomo za to, że 757 latające głównie do Ameryki Południowej oraz na najpopularniejszych trasach krajowych będzie latać w barwach AA co najmniej do 2021 roku.

Linia lotnicza spodziewa się kolejnych problemów flotowych, jakie spowoduje opóźnienie dostaw A321neo. Przewoźnik spodziewa się takowych w związku z wykryciem przez EASA usterek w systemie kontroli lotu niektórych z A321neo. Kolejnym ważnym wydarzeniem dla floty linii lotniczych jest wycofanie starzejących się samolotów Boeing 767-300ER. American Airlines ogłosiły, że mniejsze samoloty szerokokadłubowe zostaną wycofane do końca 2020 r. i zastąpione przez większe i nowocześniejsze boeingi 787 Dreamliner i airbusy A330.

Ostatnią informacją podaną przez AA jest ogłoszenie wycofania większości bombardierów CRJ-200, które są wykorzystywane przez regionalną spółką zależną PSA Airlines. Na początku 2021 roku z obecnie używanych 35 samolotów tego typu w służbie ma pozostać 15 sztuk. Te będą wykorzystywane do obsługiwania tras Essential Air Service, czyli lotów krótkodystansowych subsydiowanych przez rząd Stanów Zjednoczonych w celu zapewnienia obsługi pasażerów na mniejszych lotniskach. W miejsce wycofanych CRJ-200 American Airlines najprawdopodobniej kupi Embraery ERJ145.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
MAX-ymalne problemy Boeinga. Teatr absurdu z uziemieniami

Biznes i przemysł

MAX-ymalne problemy Boeinga. Teatr absurdu z uziemieniami

Aleksander Domański 15 lipca 2019

Qantas i American Airlines stawiają na A321XLR

Pasażer i linie lotnicze

Qantas i American Airlines stawiają na A321XLR

Piotr Bożyk 19 czerwca 2019

 

Sierpień w statystykach: Wizz Air i Ryanair pną się w górę

Pasażer i linie lotnicze

Sierpień w statystykach: Wizz Air i Ryanair pną się w górę

10 września 2019

Transavia zamknie trasę Katowice – Amsterdam

Pasażer i linie lotnicze

Transavia zamknie trasę Katowice – Amsterdam

10 września 2019

CPK to nie tylko ruch lotniczy. To także nowe miejsca pracy

Infrastruktura i lotniska

CPK to nie tylko ruch lotniczy. To także nowe miejsca pracy

09 września 2019

Strategia dla lotnictwa: CPK zmieni całą branżę

Infrastruktura i lotniska

Strategia dla lotnictwa: CPK zmieni całą branżę

09 września 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5