Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Grupa eSky i AEGEAN stawiają na wersję “Direct Connect” NDC w modelu sprzedaży detalicznej

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-11-2023
Ostatnia modyfikacja:
03-11-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. eSky/AEGEAN

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Grupa eSky i AEGEAN stawiają na wersję “Direct Connect” NDC w modelu sprzedaży detalicznej
fot. Piotr Bożyk
Grupa eSky, właściciel platformy do rezerwacji podróży, wchodzi na kolejny poziom relacji biznesowych z największym greckim przewoźnikiem lotniczym – AEGEAN. Wieloletnia współpraca między dwiema firmami zaowocowała nawiązaniem bezpośredniego połączenia z najnowszą wersją 21.3 NDC dla ofert greckiej linii na stronach Grupy eSky.

Jak informuje eSky, New Distribution Capability (NDC) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych). Technologia ta zyskała rozgłos za sprawą wprowadzenia nowego standardu prezentacji oferty lotniczej. Model ten zastąpił tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji) na rzecz bezpośredniej integracji między liniami a sprzedawcami usług turystycznych.

NDC rewolucyjnym wsparciem dla sprzedaży detalicznej w turystyce

Bezpośrednia integracja NDC w wersji 21.3 otwiera wiele możliwości optymalizacji dla dalszego rozwoju biznesowego. Oparta na połączeniu wielu funkcjonalności i usprawnień, najnowsza wersja 21.3 „Direct Connect” rozszerza zakres współpracy między Grupą eSky a największym greckim przewoźnikiem pod względem sprzedaży detalicznej. Wśród wielu cech wyróżniających ten model kluczowe są niezawodność i integralność.

– Cieszymy się na ogłoszenie sukcesu naszego partnerstwa z AEGEAN, ponieważ nieustannie przodujemy w branży podróżniczej dzięki innowacyjnej technologii. Wdrożenie NDC 21.3 znacznie usprawniło komunikację między firmami i obsługę klienta, rewolucjonizując sposób, w jaki korzystamy z ofert przewoźników. W Grupie eSky dążymy do tego, aby objąć pozycję platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasze partnerstwo z AEGEAN pozwala nam jeszcze efektywniej dostarczać spersonalizowane usługi naszym klientom, szczególnie na rynku greckim, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej – podkreśla Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.

Co istotne, dla firm turystycznych model dystrybucji NDC oznacza szybsze dostosowywanie ofert na stronach internetowych, pozbycie się zatorów związanych z wymianą danych z przewoźnikami, a także usprawnienie procesu transakcyjnego dla klientów. Warto zauważyć, że Grupa eSky jest pierwszą firmą na świecie, która wdrożyła wersję 21.3 „Direct Connect” wspólnie z AEGEAN. Dzięki stosowaniu NDC od 2020 r. Grupa eSky potroiła sprzedaż biletów lotniczych na rejsy obsługiwane przez greckiego przewoźnika.

– Z radością ogłaszamy integrację NDC we współpracy z naszym partnerem – Grupą eSky. Model „Direct Connect” 21.3 to kamień milowy w branży, który nasze firmy wykorzystały, aby być w awangardzie rozwoju branży i oferować jeszcze lepsze doświadczenia naszym klientom. To doskonały przykład połączenia sił, którego celem jest stworzenie realnej wartości poprzez rozwój technologiczny – podkreśla Roland Jaggi, Chief Commercial Officer w AEGEAN.

Mocne strony NDC: informacje z pierwszej ręki i większa przejrzystość

System NDC linii AEGEAN już aktywnie działa w serwisach Grupy eSky na ponad 50 rynkach. Przejście z modelu GDS na NDC pozwala polskiej spółce na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Ponadto przyspiesza to także proces transakcyjny, co dodatkowo poprawia doświadczenia klienta. Z drugiej strony, linia lotnicza działająca w technologii NDC zyskuje większą kontrolę nad sprzedażą swoich usług poprzez lepsze zarządzanie komunikacją z kontrahentami.

Jak tłumaczy firma, pełna integracja systemu sprzedażowego Grupy eSky z modelem NDC firmy AEGEAN to kolejny krok milowy spółki w kierunku modernizacji kanałów sprzedaży detalicznej dla oferty kluczowych przewoźników. Obecnie polska platforma rezerwacji podróży oferuje swoim użytkownikom oferty 35 linii lotniczych w innowacyjnym systemie dystrybucji NDC. Jeszcze w tym roku technologia ta ma objąć co najmniej połowę sprzedaży w segmencie regularnych przewoźników.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Nowy system biletowy w Warszawie

Pasażer i linie lotnicze

Nowy system biletowy w Warszawie

ZTM Warszawa 24 października 2023

Aegean doda zimą 18 nowych tras. Rejsy do Barcelony i Bratysławy z Grecji

Pasażer i linie lotnicze

Część Polaków na czas głosowania przyleci do Polski

Pasażer i linie lotnicze

Efekt cargo CPK. Lotnisko ma zwrócić się po 12 latach

Infrastruktura i lotniska

Dzięki technologii NDC rośnie sprzedaż biletów linii z Grupy Lufthansa

Pasażer i linie lotnicze

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Biznes i przemysł

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Roman Czubiński 15 października 2018

Zobacz również:

Nowy system biletowy w Warszawie

Pasażer i linie lotnicze

Nowy system biletowy w Warszawie

ZTM Warszawa 24 października 2023

Aegean doda zimą 18 nowych tras. Rejsy do Barcelony i Bratysławy z Grecji

Pasażer i linie lotnicze

Część Polaków na czas głosowania przyleci do Polski

Pasażer i linie lotnicze

Efekt cargo CPK. Lotnisko ma zwrócić się po 12 latach

Infrastruktura i lotniska

Dzięki technologii NDC rośnie sprzedaż biletów linii z Grupy Lufthansa

Pasażer i linie lotnicze

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Biznes i przemysł

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Roman Czubiński 15 października 2018

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5