Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Dzięki technologii NDC rośnie sprzedaż biletów linii z Grupy Lufthansa

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-07-2023
Ostatnia modyfikacja:
09-07-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Esky.pl

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Dzięki technologii NDC rośnie sprzedaż biletów linii z Grupy Lufthansa
fot. Lufthansa Group
Technologia New Distribution Capability (NDC) pozwala liniom lotniczym bezpośrednio dostarczać swoje oferty platformom do organizacji podróży. Dzięki temu rozwiązaniu osoby organizujące podróże samodzielnie korzystają z cen identycznych do tych prezentowanych na stronach przewoźników. Dodatkowo otrzymują bardziej precyzyjną informację o dostępności miejsc na pokładzie czy opłatach za bagaż. Grupa eSky jako pierwsza globalnie przeszła na model NDC Lufthansa Group.

Jak podaje komunikat prasowy, współpraca między Grupą eSky a przewoźnikami zrzeszonymi w Lufthansa Group to kolejny etap zacieśniania relacji partnerskich między firmami. Już w 2020 roku Grupa eSky jako jedna z pierwszych firm na świecie zdecydowała się na uzupełnienie dotychczasowych źródeł pozyskiwania ofert lotniczych o system NDC Lufthansa Group. Po jego wdrożeniu potroiła sprzedaż biletów na rejsy realizowane liniami niemieckiego potentata branży lotniczej. Natomiast ich udział w strukturze sprzedaży linii regularnych wzrósł z blisko 5 proc. w 2019 roku do prawie 14 proc. w 2022 r.

– Koncentrujemy się na rozwiązaniach przyszłości, które transformują branżę turystyczną i stawiają klienta na pierwszym miejscu. Model dystrybucji NDC jest jednym z elementów tej zmiany, a ścisła współpraca z Lufthansa Group to idealny przykład wspólnych działań na rzecz klientów linii lotniczych i internetowych biur podróży. Pokazujemy innym graczom na rynku, że współpraca na partnerskich zasadach oznacza wymierne korzyści dla wszystkich stron – podkreśla Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.

W wyniku bliskiej współpracy technologicznej i produktowej Grupa eSky przeszła na model sprzedaży biletów oferowanych przez Lufthansa Group wyłącznie za pośrednictwem technologii NDC. Dzięki temu klienci zyskują dostęp nie tylko do bezpośrednich cen w kanałach przewoźnika, ale też do wszystkich usług dodatkowych z portfolio takich linii jak Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings Discover, Lufthansa i SWISS. Chodzi m.in. o możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego, dokładny wybór miejsc w samolocie i posiłków, a także wstęp do saloników biznesowych na lotnisku. Otwiera to też nowe możliwości w zakresie współpracy firm na innych obszarach – podaje eSky.

– Niezwykle cieszymy się z faktu, że Grupa eSky osiągnęła wyjątkowy poziom adopcji technologii NDC, sprzedając prawie wszystkie oferty linii lotniczych Lufthansa Group poprzez ten kanał. To kolejny kamień milowy w naszej współpracy. Grupa eSky wdrożyła zaawansowaną technologię dystrybucji i staje się pionierem w dostarczaniu klientom szerokiej gamy lotów i produktów dodatkowych linii zrzeszonych w Lufthansa Group – podkreśla Johannes Walter, Head of Channel Partners w Lufthansa Group.

W tej chwili eSky dystrybuuje oferty 35 linii lotniczych za pomocą NDC. Natomiast do końca 2023 r. technologia ta będzie odpowiadać za ok. połowę sprzedaży w segmencie regularnych linii lotniczych w serwisach Grupy eSky.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Grupa eSky z najlepszą w historii sprzedażą po trzech kwartałach

Biznes i przemysł

Grupa eSky z najlepszą w historii sprzedażą po trzech kwartałach

inf. pras. eSky 09 listopada 2023

Rekordowy zysk w lecie Grupy Lufthansa

Biznes i przemysł

Rekordowy zysk w lecie Grupy Lufthansa

Mateusz Kieruzal 04 listopada 2023

Grupa eSky i AEGEAN stawiają na wersję “Direct Connect” NDC w modelu sprzedaży detalicznej

Pasażer i linie lotnicze

Czy zawieszenie lotów do Izraela ma sens?

Pasażer i linie lotnicze

Czy zawieszenie lotów do Izraela ma sens?

Mateusz Kieruzal 03 listopada 2023

Flybondi pozwoli pasażerom na wzajemną odsprzedaż biletów

Pasażer i linie lotnicze

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Biznes i przemysł

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Roman Czubiński 15 października 2018

Zobacz również:

Grupa eSky z najlepszą w historii sprzedażą po trzech kwartałach

Biznes i przemysł

Grupa eSky z najlepszą w historii sprzedażą po trzech kwartałach

inf. pras. eSky 09 listopada 2023

Rekordowy zysk w lecie Grupy Lufthansa

Biznes i przemysł

Rekordowy zysk w lecie Grupy Lufthansa

Mateusz Kieruzal 04 listopada 2023

Grupa eSky i AEGEAN stawiają na wersję “Direct Connect” NDC w modelu sprzedaży detalicznej

Pasażer i linie lotnicze

Czy zawieszenie lotów do Izraela ma sens?

Pasażer i linie lotnicze

Czy zawieszenie lotów do Izraela ma sens?

Mateusz Kieruzal 03 listopada 2023

Flybondi pozwoli pasażerom na wzajemną odsprzedaż biletów

Pasażer i linie lotnicze

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Biznes i przemysł

Amadeus: NDC zmieni sposób planowania podróży

Roman Czubiński 15 października 2018

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5