Partnerzy serwisu:
BIZNES I PRZEMYSŁ

Go2Sky wynajmie Boeingi 737 NG liniom Enter Air


Wstecz Dalej

Autor:

Emilia Derewienko

Data publikacji:
2019-02-08 14:59
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Go2Sky wynajmie Boeingi 737 NG liniom Enter Air
fot. Go2Sky
Słowacka firma Go2Sky w sezonie wiosenno letnim 2019 na podstawie umowy o leasingu wynajmie dwa samoloty Boeing 737-800 dla Enter Air. Ten sam typ maszyny powędruje również do tureckiego przewoźnika Corendon Airlines.
Umowy zostały podpisane na okresy od 1 kwietnia do 31 października 2019 roku. Dwa samoloty dla Enter Air będą miały siedzibę na lotnisku w Katowicach. Go2Sky ogłosiło także niedawno oficjalny koniec operacji samolotami B737 Classic i ma flotę składającą się tylko z samolotów B737-800 ACMI dla lotów czarterowych.

Trzeci samolot Boeing 737-800 będzie stacjonował w Antalya w Turcji i będzie latał w imieniu Corendon Airlines. W międzyczasie czwarty samolot Go2Sky Boeing 737-800 będzie operował z Wilna do listopada 2019 roku latając dla litewskiego GetJet Airlines.

Przypomnijmy, że czarterowy polski przewoźnik Enter Air jest w trakcie modernizacji swojej floty. Pod koniec listopada flota Enter Air powiększyła się o kolejnego Boeinga 737-800, który będzie wykorzystywany przez 5 lat na zasadzie leasingu operacyjnego. Obecnie flota przewoźnika składa się z dziewiętnastu takich wąskokadłubowych samolotów.

Linie są również w trakcie obioru odrzutowców z najnowocześniejszej obecnie rodziny wąskokadłubowych maszyn amerykańskiego producenta, Boeingów MAX-ów. Enter Air zamówił w sumie sześć samolotów B737 MAX 8 – drugi z nich dołączył do floty na początku tego roku. Z kolei pierwszego MAX 8 linie lotnicze odebrały na początku grudnia. Pozostałe cztery z zamówionych maszyn dołączą do floty w kolejnych latach.

Pierwsze dwa MAX 8 dla Enter Air są finansowane na zasadzie leasingu finansowego przez bank DVB, jeden z największych na świecie podmiotów finansujących branżę lotniczą. Łączna kwota finansowania dwóch pierwszych samolotów wynosi 374 mln zł.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Bombardier ogłasza CRJ550. United zamawia 50 maszyn

Biznes i przemysł

Bombardier ogłasza CRJ550. United zamawia 50 maszyn

Piotr Bożyk 07 lutego 2019

Chorus Aviation zamawia kolejne bombardiery CRJ900

Pasażer i linie lotnicze

Chorus Aviation zamawia kolejne bombardiery CRJ900

Piotr Bożyk 08 lutego 2019

Boeing inwestuje w naddźwiękowy samolot Aerion AS2

Biznes i przemysł

Boeing inwestuje w naddźwiękowy samolot Aerion AS2

Piotr Bożyk 07 lutego 2019

 

Styczeń w wykonaniu Boeinga

Biznes i przemysł

Styczeń w wykonaniu Boeinga

13 lutego 2019

Balcerowicz: CPK służy partyjnej propagandzie

Infrastruktura i lotniska

Balcerowicz: CPK służy partyjnej propagandzie

13 lutego 2019

Paraliż lotniczy w Belgii

Pasażer i linie lotnicze

Paraliż lotniczy w Belgii

13 lutego 2019

Politechnika Warszawska kupiła lotnisko koło Przasnysza

Infrastruktura i lotniska

Politechnika Warszawska kupiła lotnisko koło Przasnysza

13 lutego 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5