Partnerzy serwisu:
BIZNES I PRZEMYSŁ

GECAS zamawia kolejne boeingi 737-800BCF


Wstecz Dalej

Autor:

Piotr Bożyk

Data publikacji:
2019-06-17 16:49
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

GECAS zamawia kolejne boeingi 737-800BCF
fot. Boeing Media
GE Capital Aviation Services (GECAS) poinformowało w Paryżu, że wykorzystuje opcje na kolejne frachtowce od Boeinga. Umowa obejmuje zakup 10 samolotów B737-800BCF z opcją na kolejne 15. Łącznie zamówiona przez GECAS liczba maszyn wzrasta do 65.
Dzisiejsze zamówienie to trzecie, które GECAS złożyło na najnowszy frachtowiec Boeinga od czasu ogłoszenia tego programu w 2016 r. GECAS ma teraz zamówionych łącznie 65 samolotów B737-800BCF oraz 15 opcji na zakup kolejnych. 737-800BCF, który debiutuje na Le Bourget w tym tygodniu, to najnowszy produkt Boeinga, a GECAS był pierwszym jego odbiorcą (linia cargo West Atlantic). Do tej pory producent dostarczył łącznie 14 B737-800BCF.

– To kolejne zamówienie potwierdza nasze zaangażowanie we współpracę z Boeingiem oraz zaufanie do 737-800BCF, które mają zastąpić i powiększyć liczbę wykorzystywanych przez nas frachtowców wąskokadłubowych – mówi Richard Greener z GECAS Cargo Aircraft Group.

– 737-800BCF jest doskonałym przykładem na to, jak Boeing wydłuża cykl życia samolotów poprzez zastosowanie nowych technologii i pomaga przewoźnikom ograniczyć koszty – powiedział Ihssane Mounir, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Boeinga. Podkreślił także, że jego firma jest bardzo zadowolona ze współpracy z GECAS i ma nadzieję, że realizacja kontraktu będzie przebiegała pomyślnie.

Łącznie Boingowi udało się dotąd zebrać zamówienia na 90 samolotów 737-800BCF od kilku podmiotów. Maszyny te mogą zabrać na pokład do 23,9 ton ładunków oraz mają zasięg 3750 km. Modyfikacje związane z przerobieniem samolotu z wersji pasażerskiej na towarową obejmujące m.in. instalacje głównego pokładu cargo, systemu obsługi ładunku, drzwi oraz miejsc dla czterech dodatkowych osób załogi, prowadzone są w zakładach Boeing Shanghai Aviation Services oraz Taikoo (Shandong) Aircraft Engineering w Chinach.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Emirates rozmawia z Boeingiem o rezygnacji z zamówienia na 777X

Biznes i przemysł

Emirates rozmawia z Boeingiem o rezygnacji z zamówienia na 777X

Aleksander Domański 17 czerwca 2019

LOT: Nowy Boeing Dreamliner 787-9 na wiosnę 2020

Biznes i przemysł

LOT: Nowy Boeing Dreamliner 787-9 na wiosnę 2020

Łukasz Malinowski 17 czerwca 2019

Southwest Airlines: Boeingi 737 MAX uziemione do września

Biznes i przemysł

Southwest Airlines: Boeingi 737 MAX uziemione do września

Łukasz Malinowski 14 czerwca 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5