Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Garuda Indonesia: Najpierw Airbusy, potem MAX-y


Wstecz Dalej

Autor:

Magdalena Wosińska

Data publikacji:
2018-01-11 11:15
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ atwonline.com/ indonesia-investments.com

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Garuda Indonesia: Najpierw Airbusy, potem MAX-y
Fot. Boeing
Linie Garuda Indonesia, które właśnie czekają na A330neo, wstrzymają się z odbiorem MAX-ów do 2020 roku. Tymczasem w 2019 roku linie dołączą do swojej floty 3 maszyny A330neo.
Choć narodowe linie lotnicze Indonezji w 2014 roku złożyły zamówienie na pięćdziesiąt B737 MAX 8s, tylko jedna z maszyn póki co trafiła do odbiorcy, obsługując trasę Jakarta Soekarno – Hatta-Surabaya. Garuda odroczyły dostawy pozostałych 49 maszyn. Zgodnie z pierwotnym harmonogramem samoloty miały znaleźć się we flocie indonezyjskich linii między 2017-2019 roku. Obecnie mówi się o latach  2020-2024. Boeingi 737 MAX 8 będą obsługiwać krótkie i średnie trasy, zarówno krajowe, jak i międzynarodowe.

Tymczasem w zeszłym tygodniu Garuda Indonesia ogłosiła, że doda dwa nowe międzynarodowe połączenia z Chinami, z Denpasar (Bali), począwszy od końca stycznia 2018 roku. Dwoma chińskimi destynacjami są Xi'an (prowincja Shaanxi) i Zhengzhou (prowincja Henan). Każdego roku znaczna część chińskich turystów odwiedza Bali, a zatem Garuda Indonesia chętnie wykorzystuje ten potencjał.

MAX-y 8 zastąpią samoloty Boeingi 737-800 Next Generation, których umowa dzierżawy wkrótce wygaśnie. Garuda jest pierwszym przewoźnikiem w Indonezji, która używa Boeingów 737 MAX 8. Optymalizacja floty jest częścią programu rewitalizacji linii lotniczej i powinna prowadzić do poprawy wyników firmy.

Indonezyjskie linie lotnicze w zeszłym roku wycofały ze swojej floty ostatniego Jumbo Jeta, czyli Boeinga 747-400. Oficjalne pożegnanie maszyny odbyło się wczoraj, 9 października. Ruch ten był podyktowany koniecznością zmodernizowania floty.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Chińczycy nie chcą superjumbo

Biznes i przemysł

Chińczycy nie chcą superjumbo

Magdalena Wosińska 10 stycznia 2018

Turkish Airlines zamawiają trzy frachtowce Boeing 777

Biznes i przemysł

Turkish Airlines zamawiają trzy frachtowce Boeing 777

Emilia Derewienko 10 stycznia 2018

Rekordowy rok dla Boeinga. Producent dostarczył ponad 760 maszyn

Biznes i przemysł

Rekordowy rok dla Boeinga. Producent dostarczył ponad 760 maszyn

Magdalena Wosińska 10 stycznia 2018

 

Port Lotniczy Wrocław: Już 20 połączeń sieciowych dziennie

Infrastruktura i lotniska

Port Lotniczy Wrocław: Już 20 połączeń sieciowych dziennie

11 grudnia 2018

Listopad z ponad 5-proc. wzrostem na Lotnisku Warszawa-Modlin

Infrastruktura i lotniska

Listopad z ponad 5-proc. wzrostem na Lotnisku Warszawa-Modlin

11 grudnia 2018

LAW nawiązuje współpracę z PPL

Prawo i polityka

LAW nawiązuje współpracę z PPL

11 grudnia 2018

CAA vs Ryanair: Sprawa w sądzie

Prawo i polityka

CAA vs Ryanair: Sprawa w sądzie

11 grudnia 2018

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5