Linie lotnicze Emirates od 15 maja będą wymagać od większości pasażerów odlatujących z Dubaju posługiwania się mobilną kartą pokładową zamiast jej papierowej wersji.
Dzięki tej inicjatywie znacznie zmniejszy się ilość marnowanego papieru, a jednocześnie pasażerowie odlatujący z Dubaju będą mogli w wygodny i szybki sposób dokonać cyfrowej odprawy. To rozwiązanie zmniejsza ryzyko utraty lub zaginięcia karty pokładowej, zapewniając pasażerom spokojną podróż.
Pasażerowie odprawiający się w Terminalu 3 otrzymają mobilną kartę pokładową pocztą elektroniczną lub SMS-em. Podróżni, którzy dokonują odprawy online, mogą dodać kartę pokładową do swojego Apple Wallet lub Google Wallet albo pobrać ją z aplikacji Emirates. Potwierdzenie nadania bagażu rejestrowanego jest również wysyłane pocztą elektroniczną do pasażerów lub dostępne w aplikacji Emirates App.
Z mobilnej karty pokładowej można korzystać podczas całej podróży – w Dubai Duty Free, przy kontroli bezpieczeństwa i przy wejściu na pokład, wystarczy pokazać kartę pokładową w smartfonie. Obsługa Emirates i pracownicy lotniska będą jedynie skanować kod QR z mobilnej karty pokładowej, gdy pasażerowie będą przemieszczać się po lotnisku i wchodzić na pokład samolotu.
Wyjątki dla podróżujących z niemowlętami i wymagających specjalnej opieki
Dla niektórych pasażerów nadal może być wymagane wydrukowanie papierowej karty pokładowej, na przykład w przypadku podróży: z niemowlętami; osób niepełnoletnich bez opieki; pasażerów wymagających specjalnej pomocy; pasażerów, którzy mają zapewnione loty innymi liniami lotniczymi oraz wszystkich pasażerów podróżujących do USA.
Istnieje możliwość wydrukowania karty pokładowej przy stanowisku odprawy po zgłoszeniu takiej potrzeby obsłudze Emirates, w przypadku gdy pasażerowie nie posiadają urządzenia mobilnego lub nie mogą uzyskać dostępu do informacji na swoich urządzeniach z powodów takich jak: wyczerpanie baterii; awaria lub błąd systemu; opóźnienie w doręczeniu wiadomości lub niemożność uzyskania dostępu do WiFi, sieci lub do pakietu transferu danych.
Miliony pasażerów Emirates już korzystają z wygody, jaką daje cyfrowa podróż. Oprócz wygodnej odprawy i zarządzania planem podróży, osoby korzystające z aplikacji przewoźnika mogą również uzyskać wcześniejszy dostęp do cyfrowego menu, a także zaplanować i wybrać swoje ulubione filmy, programy telewizyjne lub playlisty muzyczne. Po wejściu na pokład samolotu lista odtwarzania może zostać od razu zsynchronizowana z systemem ice, co pozwoli zaoszczędzić czas i ułatwi rozpoczęcie lotu dzięki ulubionej rozrywce
Bezproblemowe podróże biometryczne w Dubaju
Zarejestrowani pasażerowie mogą teraz cieszyć się bezproblemową podróżą na lotnisku w Dubaju (DXB), gdzie przy przechodzeniu przez różne stanowiska lotniskowe będą mogli korzystać z urządzeń biometrycznych lub inteligentnych bramek. Rezydenci ZEA mogą zarejestrować się, aby korzystać z inteligentnych bramek na Terminalu 3 Emirates i przyspieszyć przejście przez kontrole imigracyjną przy każdym powrocie do Dubaju..
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.