Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Singapore Airlines wznowi 13 tras od lipca. Trzy rejsy do Europy


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2020-06-02 15:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl/Simple Flying

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Singapore Airlines wznowi 13 tras od lipca. Trzy rejsy do Europy
fot. Piotr Bożyk
Singapore Airlines wznowi w przyszłym tygodniu wybrane usługi do miast na całym świecie. Port lotniczy Changi zniósł już swoją blokadę dla pasażerów tranzytowych, co umożliwi wielu podróżnym powrót do domu od czasu wybuchu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2.
Singapore Airlines zmniejszyła z powodu rządowych restrykcji aż o 96 proc. swoje oferowanie planowane wcześniej na czerwiec i lipiec bieżącego roku. Narodowy przewoźnik i jego spółka zależna SilkAir w przyszłym miesiącu uruchomią swoje rejsy do Adelajdy, Brisbane, Melbourne i Sydney w Australii, Auckland i Christchurch w Nowej Zelandii, Amsterdamu w Holandii, Barcelony w Hiszpanii, Cebu na Filipinach, Kopenhagi w Danii, Hongkongu, Medan w Indonezji, a także Osaki w Japonii.

Zarząd linii lotniczej rozmawia także z kilkoma krajami w celu wznowienia wybranych kolejnych tras. Negocjacje prowadzone są z państwami, które według przewoźnika opanowały już sytuację związaną z zakażeniami wirusem COVID-19. Należą do nich Korea Południowa, Malezja oraz Chińska Republika Ludowa. "Zielone światło" od stosownych organów tych krajów umożliwi dalszy rozwój sieci połączeń i kontynuację powolnego procesu odnowy rozkładu lotów sprzed wybuchu pandemii.

Singapore Airlines i Silk Air uziemiły 23 marca aż 138 samolotów spośród floty 147 maszyn dysponowanych przez obu przewoźników. Redukcji oferowania nie uniknął wówczas również należący do Grupy SIA niskokosztowy przewoźnik Scoot. Z rozkładów zniknęło czasowo większość połączeń realizowanych przez te budżetowe linie lotnicze, przez co uziemionych zostało 47 z 49 samolotów w barwach przewoźnika. Dramatyczną sytuację pogarszała niepewność co do tego, jak długo będzie trwał przestój, przez co niemożliwe było planowanie powrotu do regularnych operacji.

Cztery dni później Singapore Airlines ogłosiły jednak, że zapewniły sobie finansowanie w wysokości 13 mld dolarów, pozwalające nie tylko przetrwać kryzys związany z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, ale również rozwój po kryzysie, wyrażając tym samym przekonanie, że powróci popyt na podróże lotnicze. Więcej na ten temat pisaliśmy w artykule "Pomoc dla Singapore Airlines".

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Pomoc dla Singapore Airlines

Prawo i polityka

Pomoc dla Singapore Airlines

Tomasz Śniedziewski 24 maja 2020

Delta Air Lines poleci z Atlanty do Kapsztadu

Pasażer i linie lotnicze

Delta Air Lines poleci z Atlanty do Kapsztadu

Rafał Dybiński 23 maja 2020

Grupa Singapore Airlines redukuje 96 proc. oferowania

Pasażer i linie lotnicze

Grupa Singapore Airlines redukuje 96 proc. oferowania

Tomasz Śniedziewski 25 marca 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5