Partner serwisu
PRAWO I POLITYKA

Partner of Promotion będzie promować CPK


Wstecz Dalej

Autor:

Aleksander Domański

Data publikacji:
2018-11-17 11:15
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ partnersi.com.pl/ money.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Partner of Promotion będzie promować CPK
fot. materiały prasowe
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK). Zaprezentowała również logo nowego portu. 
Logo Portu Lotniczego Solidarność przedstawiono podczas Kongresu 590 odbywającego się w Jasionce pod Rzeszowem. Znak graficzny będzie znajdować się nie tylko na wszystkich materiałach promocyjnych, ale i lotniskowych autobusach czy pociągach dowożących pasażerów do lotniska.

 

Wpadka

Dziennikarzom zaprezentowano również wizualizację terminala lotniskowego wraz z logiem CPK. Niestety szybko okazało się, że wykorzystane zdjęcie prezentuje projekt terminala portu Schiphol w Holandii, a jego wykorzystanie jest bezprawne.

Agencja o sprawie dowiedziała się od chcących uzyskać wyjaśnienie przedstawicieli mediów. Okazało się, że za grafikę odpowiedzialna jest spółka powołana w celu budowy CPK. Ta tłumaczy się, że podpisała umowę z podwykonawcą, Studium Graficznym Podpunkt. Wedle niej studio powinno mieć prawa do wykorzystywanych przez siebie materiałów. Takie zapisy są normą w tego typu dokumentach.

Podwykonawca przyznał, że to on jest odpowiedzialny za błąd. Jak zapewnia przedstawiciel studium, nie było w tym złej woli. Nie otrzymawszy grafik od zleceniodawcy, firma pozyskała darmowe materiały z zasobów Sieci. Jak widać, coś zawiodło.

Pierwsze koty za płoty

Wpadka niewielka, ale o tyle kłopotliwa, że część mediów obarczyła nią Agencję Partner of Promotion, która wygrała 14 listopada konkurs na promocję Centralnego Portu Komunikacyjnego. A przed specami od wizerunku stoi trudne zadanie. Hurraoptymistycznie anonsowana przez władze budowa centralnego portu jest często atakowana przez polityków opozycji oraz część mediów. Właśnie dano im do ręki kolejne narzędzie.

Kampania prowadzona przez Partner of Promotion na rzecz Portu „Solidarność” obejmie stworzenie strategii komunikacyjnej, a także prowadzenie działań public relations i public affairs z wykorzystaniem wszystkich kanałów, w tym social media. Agencja będzie również odpowiedzialna za komunikację w obszarach edukacji i CSR.

Na razie mamy logo i niefortunną grafikę. Wypada wyrazić nadzieję, by było to "pierwsze koty za płoty".

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Wild: CPK przyniesie skok cywilizacyjny

Infrastruktura i lotniska

Wild: CPK przyniesie skok cywilizacyjny

Roman Czubiński 19 listopada 2018

Milczarski: CPK przyda się Polsce i regionowi

Infrastruktura i lotniska

Milczarski: CPK przyda się Polsce i regionowi

Roman Czubiński 17 listopada 2018

Ministerstwo Infrastruktury: CPK można zbudować polskimi siłami

Infrastruktura i lotniska

Ministerstwo Infrastruktury: CPK można zbudować polskimi siłami

Roman Czubiński 16 listopada 2018

 

Port Lotniczy Wrocław: Już 20 połączeń sieciowych dziennie

Infrastruktura i lotniska

Port Lotniczy Wrocław: Już 20 połączeń sieciowych dziennie

11 grudnia 2018

Listopad z ponad 5-proc. wzrostem na Lotnisku Warszawa-Modlin

Infrastruktura i lotniska

Listopad z ponad 5-proc. wzrostem na Lotnisku Warszawa-Modlin

11 grudnia 2018

LAW nawiązuje współpracę z PPL

Prawo i polityka

LAW nawiązuje współpracę z PPL

11 grudnia 2018

CAA vs Ryanair: Sprawa w sądzie

Prawo i polityka

CAA vs Ryanair: Sprawa w sądzie

11 grudnia 2018

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5