Partner serwisu
Biznes i przemysł

LOT rozszerza code-share z TAP Portugal

Dalej Wstecz
Data publikacji:
12-10-2023
Ostatnia modyfikacja:
12-10-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RL

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
LOT rozszerza code-share z TAP Portugal
fot. TAP Air Portugal
Polskie Linie Lotnicze LOT kolejny raz rozszerzają zawartą z linami lotniczymi TAP Air Portugal umowę code-share.

LOT jest partnerem TAP Air Portugal od 14 marca 2005 r. Linie zawiązały partnerstwo, aby rozszerzać sieć połączeń na najszybciej rozwijającym się rynku w Europie i wykorzystywać wzajemnie swoje usługi oraz rozległą wiedzę o regionie, aby świadczyć spersonalizowane udogodnienia.

Od początku bieżącego sezonu letniego obowiązuje rozszerzona umowa code-share między PLL LOT a portugalskimi flagowymi liniami lotniczymi. Od 26 marca kody LOT-u pojawiają się na rejsach realizowanych przez TAP Air Portugal z Lizbony do Londynu-Heathrow, Luksemburga, Madrytu, Nicei, Walencji oraz Wenecji-Marko Polo. Kod polskiego przewoźnika dostępny jest także w przypadku rejsów z Porto do Genewy, Luksemburga i Zurychu. Natomiast, kody TAP Air Portugal pojawiły się się w rejsach realizowanych przez PLL LOT z Warszawy do Amsterdamu, Luksemburga, Nicei oraz Wenecji. W zeszłym roku przewoźnicy-członkowie sojuszu Star Alliance rozszerzyli partnerstwo „dzielenie się kodami” o loty z Polski na Azory czy Maderę.

Wraz z rozpoczęciem zimowego sezonu lotniczego obowiązywać zacznie umowa code-share rozszerzona o pięć kolejnych tras. Kod PLL LOT, „LO”, pojawi się w rejsach TAP-u między Lizboną a Hamburgiem i Wenecją-Marko Polo. Z kolei kody flagowych linii lotniczych z Portugalii, „TP”, pojawią się w połączenia LOT-u z warszawskiego Lotniska Chopina do Hamburga, Koszyc i Szczecina.

Destynację, na których obowiązuje partnerstwo code-share nie zostały wybrane przypadkowo, gdyż są to kierunki, na których w wielu przypadkach samoloty LOT-u z Warszawy latają dwa razy dziennie.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Biznes i przemysł

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Łukasz Malinowski 17 października 2023

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Pasażer i linie lotnicze

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Mateusz Kieruzal 16 października 2023

Embraer: Konserwatywne podejście do dekarbonizacji może być najskuteczniejsze

Biznes i przemysł

Embraer: Konserwatywne podejście do dekarbonizacji może być najskuteczniejsze

Łukasz Malinowski, Kasper Fiszer 17 października 2023

Zobacz również:

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Biznes i przemysł

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Łukasz Malinowski 17 października 2023

LOT: Ponad 1 mln pasażerów we wrześniu. 7,74 mln od początku roku

Pasażer i linie lotnicze

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Pasażer i linie lotnicze

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Mateusz Kieruzal 16 października 2023

Pozostałe z wątku:

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Biznes i przemysł

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Łukasz Malinowski 17 października 2023

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Pasażer i linie lotnicze

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Mateusz Kieruzal 16 października 2023

Embraer: Konserwatywne podejście do dekarbonizacji może być najskuteczniejsze

Biznes i przemysł

Embraer: Konserwatywne podejście do dekarbonizacji może być najskuteczniejsze

Łukasz Malinowski, Kasper Fiszer 17 października 2023

Zobacz również:

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Biznes i przemysł

LOT i RECARO: Retrofit B787-8 Dreamliner do 2030 r.

Łukasz Malinowski 17 października 2023

LOT: Ponad 1 mln pasażerów we wrześniu. 7,74 mln od początku roku

Pasażer i linie lotnicze

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Pasażer i linie lotnicze

LOT zacieśnia code-share z SAS. Z Warszawy na Wyspy Owcze

Mateusz Kieruzal 16 października 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5