Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Kapsuły airLair mogą wrócić do oferty dzięki pandemii


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2020-11-22 07:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Kapsuły airLair mogą wrócić do oferty dzięki pandemii
fot. factorydesign.co.uk
Futurystyczny projekt kapsuły airLair londyńskiej agencji Factorydesign sprzed dziewięciu lat ma szansę zyskać na znaczeniu w obecnej rzeczywistości pandemii koronawirusa SARS-CoV-2.
Odważna koncepcja "powietrznego legowiska" miała w założeniu podwoić liczbę pasażerów premium w klasie biznes lub pierwszej klasy.

Każda kapsuła oferuje wygodne siedzenie, które można modyfikować nawet w płaskie łóżko do leżenia. Przestrzeń bagażowa została zastąpiona przegrodą do przechowywania toreb podróżnych, co pozwala w samolotach szerokokadłubowych wykorzystać pełną ich wysokość do tworzenia kolejnych kapsuł. Nawet przy ustawieniu w systemie 1-2-1 przejścia na pokładzie maszyn będą jednymi z najszerszych, wśród aktualnie dostępnych. Taka koncepcja ułatwi również funkcjonowanie personelu pokładowego.



Twórcy projektu agencji Factorydesign zaoferowali pasażerom do dyspozycji także przezroczysty ekran, zsynchronizowany z projektorem 3D, który wyświetla również dostępne menu. Wyciszony dźwięk w przesłoniętej kabinie zapewniłby pasażerom dyskrecję, odprężenie i spokojny sen.



Kapsuły airLair zostały po raz pierwszy zaprezentowane podczas Aircraft Interiors Show w Hamburgu w 2011 roku. Producent foteli Contour (aktualnie Safran) zlecił wówczas agencji Factorydesign zaprojektowanie czegoś prowokacyjnego, co przyciągnie zwiedzających do stoiska. Wybuch pandemii ożywił podobne koncepcje, których podstawowym celem było zapewnienie dystansu i bezpieczeństwa podróżnym. Czy linie lotnicze, które wcześniej sceptycznie podchodziły do tego pomysłu, wykorzystają teraz projekt Factorydesign?

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
A330neo z 460 pasażerami? Cebu Pacific jest gotowe likwidować nawet toalety

Pasażer i linie lotnicze

A330neo z 460 pasażerami? Cebu Pacific jest gotowe likwidować nawet toalety

Aleksander Domański 27 lipca 2019

Ryanair: w Boeingach 737 MAX więcej miejsca na nogi niż w Lufthansie

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair: w Boeingach 737 MAX więcej miejsca na nogi niż w Lufthansie

Michał Szymajda/inf. prasowa ryanair 03 sierpnia 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5