Partner serwisu
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Inauguracja drugiej najdłuższej trasy obsługiwanej A321neo


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2022-04-24 07:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Inauguracja drugiej najdłuższej trasy obsługiwanej A321neo
fot. La Compagnie
Linie lotnicze La Compagnie zainaugurowały 15 kwietnia rejsy airbusem A321neo między Mediolanem i Nowym Jorkiem. Dłuższą trasę odrzutowcem tej samej wersji realizują jedynie SAS - informuje portugalski serwis "Aeroin".
Rejs samolotem La Compagnie na dystansie 6453 km trwał dokładnie dziewięć godzin i dziesięć minut. Pięć minut więcej potrzebuje odrzutowiec skandynawskiego przewoźnika, aby pokonać dystans 6553 km, dzielący duńską Kopenhagę od Waszyngtonu. To aktualnie dwa najdłuższe połączenia obsługiwane wąskokadłubową maszyną europejskiego producenta.

Tylko 76 pasażerów

Skonfigurowane dwa A321neo francuskich linii lotniczych oferują jedynie klasę biznes i mogą pomieścić na pokładzie 76 pasażerów. Komfort długodystansowych rejsów zapewniają całkowicie rozkładane fotele i system rozrywki na 15-calowych ekranach. Dodatkowo podróżni mają dostęp do poczekalni VIP, znajdujących się w każdym porcie wylotu oraz do zindywidualizowanej usługi transportu, umożliwiającej przewóz do lub z lotniska do lub z miejsca noclegu.

– Rynek włoski to dla nas ogromna szansa, ale także wielkie wyzwanie. Pragniemy jednak mu sprostać pod względem jakości usług zarówno na ziemi, jak i w powietrzu – podkreślił Christian Vernet, dyrektor generalny La Compagnie, który do nowojorskiego portu Newark-Liberty lata cztery razy w tygodniu.

Silna konkurencja 

Francuski przewoźnik na tej trasie konkuruje z United Airlines. Linie lotnicze z Chicago obsługują codziennie połączenie z lotniska Newark-Liberty do stolicy Lombardii szerokokadłubowymi boeingami 767-300ER.

Pośrednio natomiast konkurentami La Compagnie są jeszcze American Airlines, Delta Air Lines, Emirates, ITA Airways i Neos, które latają z Mediolanu do największego nowojorskiego portu JFK. Większość z nich oferuje codzienne rejsy. Tylko Neos lata rzadziej, bowiem jedynie dwa razy w tygodniu.

Tuż przed pandemią połączenie między Mediolanem a Nowym Jorkiem było drugim co do wielkości rynkiem dalekodystansowym z Włoch, na którym obsłużono 1 018 956 pasażerów w 2019 roku. La Compagnie analizuje aktualnie powiększenie floty o odrzutowce wersji A321XLR. Francuski przewoźnik planuje tymi maszynami obsługiwać rejsy z Europy do Miami, Chicago, a nawet do Indii oraz Chin.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5