Partner serwisu
Biznes i przemysł

GE musi przeprojektować część silnika do boeinga 777X

Dalej Wstecz
Data publikacji:
17-06-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
GE musi przeprojektować część silnika do boeinga 777X
fot. GE Aviation
Firma GE Aviation, dostawca silników do powstającej nowej wersji boeinga 777, zmuszony jest przeprojektować część jednostki napędowej, poinformował producent podczas trwających targów lotniczych Paris Air Show. Oznacza to, że nowy boeing nie wzbije się w powietrze pod koniec tego miesiąca.

Podczas testów nowej jednostki napędowej GE9X dla boeinga 777X, która równocześnie jest największym silnikiem odrzutowym w historii, firma GE Aviation wykryła przedwczesne zużycie stotor sprężarki (compressor stator).

– Z przodu sprężarki znajduje się statyczny komponent, który wykazuje przedwczesne zużycie – poinformował David Joyce, dyrektor wykonawczy GE Aviation podczas Paris Air Show.

Wykryta wada oznacza, że pierwszy lot boeinga 777 X nie odbędzie się, jak pierwotnie planowano, pod koniec tego miesiąca, co nie jest dobrą wiadomością dla trapionego kłopotami z uziemieniem boeingów 737 MAX oraz problemami z silnikiem Rolls-Royce Trent 1000 w boeingach 787 koncernu z siedzibą w Chicago. Na razie nie wiadomo, na kiedy przesunięto datę pierwszego lotu. GE spodziewa się jedynie, że dojdzie do niego jeszcze w tym roku, poinformował Joyce.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

Biznes i przemysł

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

inf. pras. 10 lipca 2025

Norwegian: Loty Belgrad – Oslo z międzylądowaniem w Krakowie

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Czwarty B777X powrócił do testów

Biznes i przemysł

Czwarty B777X powrócił do testów

Mateusz Kieruzal 16 maja 2025

Certyfikacja B777X. Testy hamulców w Oklahomie

Biznes i przemysł

Certyfikacja B777X. Testy hamulców w Oklahomie

Mateusz Kieruzal 14 kwietnia 2025

Certyfikacja B777X najwcześniej w 2024 roku. FAA: Projekt nie jest dojrzały

Biznes i przemysł

Pozostałe z wątku:

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

Biznes i przemysł

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

inf. pras. 10 lipca 2025

Norwegian: Loty Belgrad – Oslo z międzylądowaniem w Krakowie

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Czwarty B777X powrócił do testów

Biznes i przemysł

Czwarty B777X powrócił do testów

Mateusz Kieruzal 16 maja 2025

Certyfikacja B777X. Testy hamulców w Oklahomie

Biznes i przemysł

Certyfikacja B777X. Testy hamulców w Oklahomie

Mateusz Kieruzal 14 kwietnia 2025

Certyfikacja B777X najwcześniej w 2024 roku. FAA: Projekt nie jest dojrzały

Biznes i przemysł

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij