Linie Emirates pomyślnie zakończyły swój udział w Arabian Travel Market 2021 (ATM), największym wydarzeniu branży turystycznej i pierwszym od początku pandemii. Na tegorocznym ATM odwiedzający bezpiecznie poznawali także produkty Emirates.
Organizacja tegorocznego Arabian Travel Market pokazuje efekt działań Dubaju w kierunku przywracania wydarzeń na dużą skalę przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa dla odwiedzających. Dubaj był pierwszym miastem na świecie, które po przerwie zagościło wydarzenia “na żywo”. Wzmocniło to jego pozycję jako globalnego centrum turystyki biznesowej, a także bezpiecznego miejsca do organizacji wydarzeń na światowym poziomie.
Ponad 3000 delegatów w cztery dni
Dzięki rygorystycznym protokołom zdrowotnym linie Emirates były w stanie bezpiecznie powitać na swoim stoisku ponad 3000 delegatów i uczestników wydarzenia podczas czterodniowego eventu. Linie zostały docenione przez organizatorów wystawy Arabian Travel Market za przestrzeganie najwyższych środków bezpieczeństwa podczas witania gości.
Protokoły wprowadzone w celu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa wszystkich odwiedzających i personelu obejmowały stopniowe i ograniczone wejście na stoisko, limit osób, szklane ścianki wokół stoiska, egzekwowanie dystansu społecznego, ścisłe systemy kolejkowania, dokładne czyszczenie i dezynfekcję siedzeń i powierzchni po każdym użyciu, stacje do dezynfekcji rąk, cyfrowe menu i zestawy multimedialne, szklane przegrody przy stołach konferencyjnych i wiele innych środków.
Centralnym punktem tegorocznej wystawy były wprowadzone niedawno na rynek
fotele klasy ekonomicznej premium. Odwiedzający mogli się zrelaksować, położyć na nich i po prostu doświadczyć jak komfortowo można podróżować. To siedzenia o nachyleniu do 40 cali i szerokości 19,5 cala, które rozkładają się do wygodnej pozycji kołyski.
Odświeżony salon pokładowy A380
Ponadto, na stoisku Emirates, można było zobaczyć w pełni prywatne kabiny klasy pierwszej Boeinga 777-300ER, siedzenia klasy biznes Boeinga 777, niedawno odświeżony salon pokładowy
A380, a także inne kultowe produkty, takie jak pokładowy prysznic pierwszej klasy i najnowszą wersję foteli w klasie ekonomicznej, wszystkie w odświeżonej palecie kolorów z motywami naturalnego drewna Ghaf.
Podczas ATM Emirates potwierdziły swoje zaangażowanie we współpracę z partnerami branżowymi i dostawcami, wspierającymi odbicie branży turystycznej. Widoczna była koncentracja na wspólnych inicjatywach turystycznych, powiązaniach technologicznych i zacieśnianiu stałych partnerstw w całym ekosystemie turystycznym i lotniczym. Linie Emirates podpisały Memorandum of Commitment (MoC) z rządem Indonezji w celu umożliwienia powrotu ruchu turystycznego na tym rynku.
Przewoźnik podpisał również porozumienie z Huawei, co umożliwi obu markom budowanie świadomości wśród klientów na Bliskim Wschodzie i poza nim. Kadra kierownicza Emirates przyjęła również kilka delegacji z branży i zbadała różne możliwości zwiększenia i rozwinięcia ruchu turystycznego.
ATM odbyły się między 16 a 19 maja tego roku i są jedną z największych wystaw turystycznych na świecie.