Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Emirates podpisały strategiczne porozumienie z Huawei


Wstecz Dalej

Autor:

Redakcja/inf. pras.

Data publikacji:
2021-05-19 16:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates Press

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Emirates podpisały strategiczne porozumienie z Huawei
fot. Emirates Press
Linie Emirates ogłosiły, że podpisały porozumienie z Huawei w celu dalszego rozszerzenia dotychczasowej współpracy. Umożliwi to obu markom zbudowanie szerszego grona odbiorców m.in. na Bliskim Wschodzie.
Umowa została podpisana na Arabian Travel Market 2021 (ATM) w Dubaju przez przedstawiciela Emirates, Orhana Abbasa, starszego wiceprezesa ds. operacji handlowych w Emirates na Daleki Wschód oraz Lu Genga, wiceprezesa ds. partnerstwa na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz ekorozwoju w Huawei Global Partnerships. Umowa przypieczętowała zacieśnienie strategicznej współpracy między Emirates i Huawei oraz obopólne korzyści w rozszerzaniu zasięgu firm odpowiednio na rynku Chińskim oraz Bliskiego Wschodu i Afryki. Na ceremonii podpisania obecni byli również Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates oraz William Hu, regionalny dyrektor ds. rozwoju biznesu oraz ekorozwoju w Huawei.

Oprócz wzajemnego wsparcia mającego na celu budowanie świadomości marek Emirates i Huawei na rodzimych rynkach partnerów, współpraca ma również na celu promowanie aplikacji Emirates (dostępnej w AppGallery) wśród użytkowników telefonów Huawei oraz zapewnienie pasażerom wygody i jeszcze większej satysfakcji podczas jej użytkowania. AppGallery to oficjalna i jedna z 3 największych platform dystrybucji aplikacji Huawei na świecie z ponad 530 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie. W ramach porozumienia Emirates zapewnią również wsparcie dla wyszukiwarki Huawei Petal Search na urządzeniach użytkowników na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Integracja z Huawei pozwoli liniom lotniczym Emirates dotrzeć do szerszej grupy docelowej i do użytkowników telefonów Huawei, zwłaszcza na rynku chińskim, który jest uważany za jeden z kluczowych rynków strategicznych dla Emirates na całym świecie. Decyzję oparto na udanej współpracy dwóch marek nawiązanej na początku 2020 roku, kiedy aplikacja Emirates została udostępniona na smartfonach Huawei w AppGallery, zapewniając użytkownikom bogatszy i bardziej angażujący zakres funkcji. Współpraca została dodatkowo rozszerzona we wrześniu 2020 roku. Wdrożono wtedy ulepszenia, które pozwoliły użytkownikom m.in. na dokonywanie szybszych rezerwacji.

Podpisane porozumienie obejmuje dalszy rozwój aplikacji mobilnej Emirates w AppGallery. Do tej pory z poziomu platformy aplikacja Emirates została zainstalowana ponad milion razy. AppGallery przyciąga również coraz więcej programistów – zarejestrowało się już ich 2,3 miliona, co stanowi 77% wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem. Według stanu na marzec 2021 roku w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki zarejestrowanych było ponad 70 000 osób.

W ramach swojej oferty skierowanej do konsumentów linia lotnicza stale podnosi poziom obsługi klienta cyfrowego, wykorzystując najnowocześniejszą technologię. Tym samym aplikacja Emirates jest pomocnym towarzyszem, który zapewnia płynną podróż. Aplikacja Emirates umożliwia też łatwy dostęp do szeregu usług i funkcji, od wyszukiwania lotów i rezerwacji biletów po odprawę, wybór miejsc i posiłków, a także informacje o członkostwie w programie Skywards. Innowacyjne funkcje aplikacji Emirates obejmują także tworzenie playlist w systemie rozrywki pokładowej ice czy też dostęp do narzędzia Airport Wayfinder, aby bezproblemowo poruszać się po Terminalu 3 Międzynarodowego Portu Lotniczego w Dubaju.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Reaktywacja partnerstwa Emirates i flydubai. 168 destynacji do końca maja

Biznes i przemysł

Reaktywacja partnerstwa Emirates i flydubai. 168 destynacji do końca maja

Redakcja/inf. pras. 18 maja 2021

Emirates pozyskają Dreamlinery zamiast boeingów 777X?

Biznes i przemysł

Emirates pozyskają Dreamlinery zamiast boeingów 777X?

Rafał Dybiński 18 maja 2021

Emirates zaprezentują klasę ekonomiczną premium na Arabian Travel Market

Pasażer i linie lotnicze

Emirates zaprezentują klasę ekonomiczną premium na Arabian Travel Market

Redakcja/inf. pras. 12 maja 2021

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5