Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Cayman Airlines wznowią loty boeingami 737-8, ale już nie MAX

Dalej Wstecz
Data publikacji:
08-02-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Cayman Airlines wznowią loty boeingami 737-8, ale już nie MAX
fot. Cayman Airlines
Linie lotnicze Cayman Airways wznowią do końca lutego rejsy boeingami 737-8. Przewoźnik z Karaibów, który pomija źle kojarzącą się nazwę MAX, posiada w swojej flocie dwa takie odrzutowce.

Powrót uziemionych blisko dwa lata samolotów to efekt decyzji Urzędu Lotnictwa Cywilnego Kajmanów (CAACI), uchylającej zakaz wykonywania lotów tymi maszynami z marca 2019 roku, nałożony po katastrofach Lion Air oraz Ethiopian Airlines.

Przewoźnik z Karaibów nie ujawnił jeszcze swoich dokładnych planów powrotu duetu boeingów 737-8, ale zapewnił, że nastąpi to w drugiej połowie bieżącego miesiąca. - Zakończyliśmy już prace związane z wszystkimi oczekiwanymi modyfikacjami oraz niezbędnymi korektami. Wdrażamy jeszcze ostatnie poprawki, z których wiele wykracza poza określone wymagania - przekazał Fabian Whorms, prezes Cayman Airways.

Linie lotnicze z Ameryki Środkowej korzystały przed globalnym uziemieniem tylko z jednego boeinga 737-8. Dostarczony dopiero na początku marca 2019 roku odrzutowiec o rejestracji VP-CIX nie zdołał wykonać żadnych lotów pasażerskich na trzy dni przed ogłoszeniem decyzji o ich uziemieniu.

Drugi samolot tej wersji o rejestracji VP-CIW przyleciał w lutym 2020 roku najpierw do Victorville w Kalifornii, gdzie spędził kilka miesięcy wśród wielu innych przymusowo zaparkowanych maszyn. Do George Town, administracyjnej stolicy Kajmanów, dotarł we wrześniu ubiegłego roku. Wcześniej obsługiwał rejsy do takich miejsc docelowych jak Tampa, Kingston, Nowy Jork, Hawana, Denver, Chicago i Miami.

Flotę Cayman Airways uzupełniają w tym momencie dwa boeingi 737-300, które zostaną w przyszłości zastąpione kolejnymi dwoma zamówionymi odrzutowcami 737-8. Przewoźnik z Karaibów wykorzystuje także na krótkich trasach między wyspami archipelagu dwa turbośmigłowe samoloty Saab 340B+ oraz inne dwa turbośmigłowe De Havilland Canada DHC 6–300 Twin Otter.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

Boeing prognozuje mniej dostaw MAX-ów. Wykryto nową wadę

Biznes i przemysł

Boeing prognozuje mniej dostaw MAX-ów. Wykryto nową wadę

Mateusz Kieruzal 14 kwietnia 2023

Comair pozywa Boeinga za fałszerstwa przy B737 MAX

Biznes i przemysł

Comair pozywa Boeinga za fałszerstwa przy B737 MAX

Mateusz Kieruzal 14 lutego 2023

Smartwings: Boeing ukrywa fundusz odszkodowawczy B737 MAX

Biznes i przemysł

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

Boeing prognozuje mniej dostaw MAX-ów. Wykryto nową wadę

Biznes i przemysł

Boeing prognozuje mniej dostaw MAX-ów. Wykryto nową wadę

Mateusz Kieruzal 14 kwietnia 2023

Comair pozywa Boeinga za fałszerstwa przy B737 MAX

Biznes i przemysł

Comair pozywa Boeinga za fałszerstwa przy B737 MAX

Mateusz Kieruzal 14 lutego 2023

Smartwings: Boeing ukrywa fundusz odszkodowawczy B737 MAX

Biznes i przemysł

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5