Partner serwisu
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Breeze Airways planują loty z Florydy do Brazylii. Rejsy obsłużą A220-300


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2021-12-06 08:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy/World Airline News/Routesonline

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Breeze Airways planują loty z Florydy do Brazylii. Rejsy obsłużą A220-300
fot. Pratt & Whitney
Założyciel i prezes linii lotniczych Breeze Airways David Neeleman zamierza rozszerzyć siatkę połączeń aż do Brazylii. Rejsy z Florydy do Kraju Kawy będą realizowane airbusami A220-300 – informują serwisy "World Airline News" i "Routesonline".
Amerykański startup obsługuje na razie tylko trasy krajowe, co przedstawiamy w mapce poniżej. Na większości z tych połączeń jest jedynym operatorem. Loty realizowane są embraerami E190, ale w 2022 roku flotę przewoźnika z Ameryki Północnej zasili pierwszych pięć z zamówionych w sumie 80 airbusów A220-300.


Siatka połączeń Breeze Airways

Plany zwiększenia zasięgu sieci linii lotniczych Neeleman ujawnił podczas World Aviation Festival w Londynie. – Możemy obsługiwać dziesięć lub nawet dwanaście miast w Brazylii z Florydy. To byłoby niesamowite, jeśli udałoby nam się osiągnąć taki zasięg. Wydaje się, że możemy tego dokonać – stwierdził Neeleman.

Prezes Breeze Airways, który założył w Kraju Kawy również linie lotnicze Azul, podkreślił przy tym, że odrzutowce A220-300 mogą przewozić o 30 pasażerów więcej niż E190 oraz pozwalają na blisko sześcioipółgodzinny lot. To umożliwia połączenia Florydy do największego kraju Ameryki Południowej.

– Jest wiele wspaniałych rzeczy, które możemy zrobić tym samolotem – powiedział Neeleman, rozważając ponadto rejsy wąskokadłubowcem do kilku destynacji w Ameryce Łacińskiej i na Hawaje. Komfort podróży pasażerów według prezesa Breeze Airways można jeszcze poprawić, dodając rozkładane fotele na długodystansowych lotach.

Co ciekawe Neeleman na razie nie myśli o połączeniach transatlantyckich do Europy. Obawy uzasadnia sezonowością takiego ruchu oraz wysokimi kosztami. – Wystartowaliśmy z siecią 39 tras do szesnastu miast oraz trzynastoma samolotami. Nasze przychody w październiku były wyższe niż w lipcu, więc radzimy sobie dobrze – podsumował Neelman.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:

 

Modernizacja torowiska w Katowicach Załężu

Infrastruktura i lotniska

Modernizacja torowiska w Katowicach Załężu

13 sierpnia 2022

Czytali Maciej i Tomasz Knapikowie

Pasażer i linie lotnicze

Czytali Maciej i Tomasz Knapikowie

13 sierpnia 2022

Hyperloop w Bawarii

Biznes i przemysł

Hyperloop w Bawarii

13 sierpnia 2022

Air New Zealand: B777 zamienią piaski Mojave na latanie

Pasażer i linie lotnicze

Air New Zealand: B777 zamienią piaski Mojave na latanie

13 sierpnia 2022

Emirates zmodernizują 120 samolotów

Biznes i przemysł

Emirates zmodernizują 120 samolotów

13 sierpnia 2022

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5