Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Alaska Airlines odebrały boeinga 737 MAX-9. Poleci z pasażerami 1 marca


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2021-01-28 08:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Alaska Airlines odebrały boeinga 737 MAX-9. Poleci z pasażerami 1 marca
fot. Alaska Airlines
Linie lotnicze Alaska Airlines odebrały swojego pierwszego boeinga 737 MAX-9. Odrzutowiec zostanie wdrożony do obsługi pasażerów 1 marca – poinformowano w oficjalnym komunikacie.
Nowy samolot przewoźnika z Alaski swój pierwszy krótki lot odbył z Boeing Delivery Center na Boeing Field w Seattle, gdzie w hangarze firmy przez pięć tygodni będzie przygotowywany do regularnych rejsów. Drugi z zamówionych boeingów 737 MAX-9 dołączy do pierwszego pod koniec marca.

– Czekaliśmy z niecierpliwością na ten dzień. Rozpiera nas duma, że możemy już wejść na pokład i polecieć tym samolotem. On wyznaczy naszą przyszłość. Wierzymy w to i wierzymy w Boeinga, tak samo jak w naszych pracowników, którzy spędzą najbliższe pięć tygodni na przygotowaniach i szkoleniach, aby mieć pewność, że jesteśmy gotowi do bezpiecznych lotów z naszymi klientami – podkreślił Ben Minicucci, prezes Alaska Airlines.

Gdzie będą latać nowe odrzutowce przewoźnika? Na początku na trasach Seattle – San Diego oraz Seattle – Los Angeles. Zanim jednak to nastąpi samoloty przejdą rygorystyczne weryfikacje i próbne loty. Technicy konserwacji przejdą dodatkowe szkolenie, obejmujące 40 godzin, aby jeszcze lepiej zapoznać się z nowym odrzutowcem.

Piloci wystawią oba boeingi 737 MAX-9 na wymagającą próbę, wykonując ponad 50 godzin testowych lotów, podczas których pokonają ponad 30 tys. km, w tym na Alaskę i Hawaje w celu zapewnienia pełnego zrozumienia możliwości samolotu w różnych klimatach i terenie. Ponadto każdy z pilotów odbędzie po osiem godzin dodatkowych szkoleń na certyfikowanym symulatorze, gdzie będą doskonalić manewry specyficzne dla maszyny i poznają lepiej wdrożone korekty oprogramowania.

– Mamy duże zaufanie do tego samolotu. To ogromne wzmocnienie naszej floty i jesteśmy gotowi, aby zacząć latać nim w marcu. Dzięki B737 MAX-9 wychodzimy poza ramy naszego programu szkoleniowego i robimy nawet więcej niż żąda FAA – podkreślił John Lader, kapitan i jeden z wiceprezesów Alaska Airlines, które wynegocjowały korektę zamówienia Boeinga w grudniu ubiegłego roku. Więcej o tym pisaliśmy w tym tekście.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Alaska Airlines uruchomią dwie nowe trasy z Kalifornii

Pasażer i linie lotnicze

Alaska Airlines uruchomią dwie nowe trasy z Kalifornii

Rafał Dybiński 19 stycznia 2021

Alaska Airlines zamawia koleje 23 boeingi 737 MAX 9

Biznes i przemysł

Alaska Airlines zamawia koleje 23 boeingi 737 MAX 9

Avgeek 26 grudnia 2020

Alaska Airlines: E175 zamiast B737 na regionalnych trasach

Pasażer i linie lotnicze

Alaska Airlines: E175 zamiast B737 na regionalnych trasach

Rafał Dybiński 26 października 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5