Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

3 tys. klientów LOT-u skorzystało z ubezpieczenia PZU


Wstecz Dalej

Autor:

Aleksander Domański

Data publikacji:
2018-12-06 13:28
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

3 tys. klientów LOT-u skorzystało z ubezpieczenia PZU
fot. LOT
Już ponad 3 000 klientów skorzystało w ciągu zaledwie trzech tygodni z najnowszej oferty ubezpieczeniowej PZU, przygotowanej dla podróżnych Polskich Linii Lotniczych LOT. Polisę turystyczną można zakupić w chwili rezerwacji biletu lotniczego. Rozwiązanie jest możliwe dzięki współpracy PZU z LOT-em i firmą Chubb European Group.
Polisy funkcjonują od 14 listopada br. W ramach ubezpieczenia podróżnego „PZU Pomoc w Podróży LOT” do wyboru są trzy warianty, dopasowane do potrzeb klientów polskiego przewoźnika.

– LOT to największy przewoźnik w Europie Środkowo-Wschodniej i najszybciej rozwijający się przewoźnik na Starym Kontynencie. Z myślą o naszych pasażerach konsekwentnie dążymy do poszerzenia naszej oferty, także ubezpieczeniowej. Dzięki strategicznej współpracy z naszymi partnerami możemy zaoferować pasażerom wyjątkowe ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. To kolejny z powodów, dla których warto skorzystać z naszych usług – mówi Adrian Kubicki, dyr. komunikacji korporacyjnej w LOT.

Trzy warianty do wyboru

W zależności od wybranej opcji, polisa zapewni m.in.: zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub ochronę bagażu i rzeczy osobistych. Pierwszym z dostępnych wariantów jest ubezpieczenie anulowania podróży. Klient, decydując się na ten rodzaj ubezpieczenia, może liczyć na zwrot kosztów: biletu lotniczego i zorganizowanego wypoczynku, w tym zakwaterowania i wynajętego samochodu (do maksymalnej kwoty 2250 zł). Polisa chroni do momentu rozpoczęcia podróży. 

Wybierając drugi z wariantów, podróżny zyskuje ochronę od chwili wyjścia z domu aż do powrotu z podróży. Pakiet numer dwa jest zróżnicowany i obejmuje m.in. ubezpieczenie OC, pokrycie kosztów medycznych i transportu w nagłych wypadkach, świadczenie szpitalne, odszkodowanie za utracony bagaż i rzeczy osobiste oraz rekompensatę w przypadku skrócenia podróży. Trzecia opcja jest połączeniem obu pierwszych wariantów.

– PZU to najstarsza firma ubezpieczeniowa w Polsce i największa w naszej części Europy. Co roku sprzedajemy polisy za kilkanaście miliardów złotych. Z naszych usług korzysta ok. 16 mln klientów. Oferta przygotowana na potrzeby współpracy z PLL LOT jest różnorodna i specjalnie dopasowana do potrzeb podróżnych – mówi Małgorzata Sadurska, Wiceprezes Zarządu PZU. Współpraca PZU z PLL LOT jest kluczowym elementem budowania partnerstw z dużymi polskimi firmami, które są częścią naszych celów strategicznych na 2020 rok – dodaje wiceprezes PZU.

Ubezpieczenie podróży w ramach biletu

Zakup ubezpieczenia został zintegrowany w systemie Amadeus, który jest największym na świecie operatorem systemów dystrybucji biletów lotniczych. Blisko połowa transakcji związanych z biletami lotniczymi na świecie jest rozliczana za jego pośrednictwem.

Po wyborze kierunku oraz liczby dni i podróżujących osób, klient otrzymuje propozycje trzech wariantów ubezpieczenia z wyliczoną już składką. W przypadku lotów w obie strony długość podróży jest automatycznie naliczana zgodnie z datami widniejącymi na bilecie. Jeśli klient zaplanował podróż tylko w jedną stronę, wówczas ma możliwość dostosowania czasu trwania ubezpieczenia. Może on wynosić np. od jednego do czterech dni.

Koszt polisy zostaje automatycznie doliczony do końcowej ceny biletu. Jako potwierdzenie podróżny otrzymuje dwie wiadomości email – jedna zawiera dokumenty podróży od LOT-u, a druga certyfikat ubezpieczeniowy, ogólne warunki ubezpieczenia oraz informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych. 

– Otrzymany certyfikat zawiera najważniejsze informacje dotyczące podróży, na które składają się: dane osób ubezpieczonych, cel oraz data podróży, wariant ubezpieczenia oraz najważniejsza rzecz, czyli całodobowy numer telefonu do kontaktu w celu uzyskania pomocy. Warto go mieć zawsze przy sobie – podkreśla Anna Klimczak, Relationship Manager, Accident and Health w Chubb. – Wybór opcji ubezpieczenia i zakup polisy odbywa się zawsze w czasie rzeczywistym, więc podróżny nie musi czekać na ofertę i traktuje ją jako element sprzedaży biletu.

W przypadku zmiany planów, gdy zachodzi potrzeba rezygnacji z ubezpieczenia lub modyfikacji danych ubezpieczonego, należy zadzwonić pod numer telefonu widoczny na certyfikacie. Jeśli podróżny ma dodatkowe pytania dotyczące polisy lub zakresu ubezpieczenia, może skorzystać ze specjalnie utworzonej w tym celu infolinii dla klientów LOT-u.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Niemcy: Centrum kontroli ruchu 450 km od lotniska

Infrastruktura i lotniska

Niemcy: Centrum kontroli ruchu 450 km od lotniska

Aleksander Domański 06 grudnia 2018

Zmiany w zarządzie Polskiego Funduszu Rozwoju

Prawo i polityka

Zmiany w zarządzie Polskiego Funduszu Rozwoju

inf. pras. 06 grudnia 2018

Niepełnosprawni łatwiej dostaną się do wrocławskiego portu

Infrastruktura i lotniska

Niepełnosprawni łatwiej dostaną się do wrocławskiego portu

Aleksander Domański 06 grudnia 2018

 

Lotnisko w Monachium szuka nowego dyrektora

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko w Monachium szuka nowego dyrektora

09 grudnia 2018

Boeing potwierdza zaangażowanie w Chinach

Biznes i przemysł

Boeing potwierdza zaangażowanie w Chinach

09 grudnia 2018

Rumuńskie lotnisko z połączeniem kolejowym przed Euro 2020?

Infrastruktura i lotniska

Rumuńskie lotnisko z połączeniem kolejowym przed Euro 2020?

09 grudnia 2018

Wild: CPK powinno powstać i to właśnie w Baranowie

Infrastruktura i lotniska

Wild: CPK powinno powstać i to właśnie w Baranowie

08 grudnia 2018

Lufthansa: A380 w nowej odsłonie

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa: A380 w nowej odsłonie

08 grudnia 2018

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS