Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług. Nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów – podkreśliła Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group.
– Chatbot na Facebook Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych – wyjaśniła Gosk.
Linie lotnicze Wizz Air poinformowały w czwartek, że wskaźnik wyszczepienia wśród załogi wynosi obecnie 90 proc. Od 1 grudnia obowiązuje wymóg, aby wszyscy członkowie personelu lotniczego i pokładowego byli zaszczepieni – lub regularnie poddawali się na własny koszt testom – chyba, że ostatnio przeszli COVID-19. Więcej o tym w
TYM TEKŚCIE.