Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air wprowadza chatbot w obsłudze klienta. Pomoże wirtualna Amelia

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-12-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Wizz Air

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Wizz Air wprowadza chatbot w obsłudze klienta. Pomoże wirtualna Amelia
fot. Wizz Air
Linie lotnicze Wizz Air ogłosiły, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu.

Nazwany na cześć Amelii Earhart, chatbot Wizz Air na Facebook Messengerze to najnowszy kanał, za pomocą którego klienci mogą zadawać pytania dotyczące rezerwacji, statusu lotów, a także usług i produktów Wizz Air. Wystarczy skierować bezpośrednią wiadomość na profilu Wizz Air na Facebooku lub wyszukując Wizz Air na Messengerze. Chatbot jest również dostępny na stronie wizzair.com w językach: angielskim, włoskim i niemieckim. Jest to najszybszy i najprostszy sposób, aby otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od przewoźnika.

– Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom kolejną formę kontaktu z nami w sprawach rezerwacji, informacji o lotach i innych szczegółów dotyczących produktów i usług. Nadal inwestujemy w automatyzację i cyfryzację naszych procesów, aby zapewnić wysoką satysfakcję klientów  – podkreśliła Paulina Gosk, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air Group.

– Chatbot na Facebook Messengerze w łatwy i szybki sposób pozwala uzyskać informacje o procedurach związanych z zarządzaniem lotem, takimi jak: zmiana rezerwacji, dodanie do niej bagażu oraz sprawdzenie statusu lotów. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii, aby oferować pasażerom coraz szerszy wachlarz opcji samoobsługowych – wyjaśniła Gosk. 

Linie lotnicze Wizz Air poinformowały w czwartek, że wskaźnik wyszczepienia wśród załogi wynosi obecnie 90 proc. Od 1 grudnia obowiązuje wymóg, aby wszyscy członkowie personelu lotniczego i pokładowego byli zaszczepieni – lub regularnie poddawali się na własny koszt testom – chyba, że ostatnio przeszli COVID-19. Więcej o tym w TYM TEKŚCIE
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Rzeszów: Zimą osiem tras Ryanaira, w tym szkocka nowość

Infrastruktura i lotniska

Rzeszów: Zimą osiem tras Ryanaira, w tym szkocka nowość

inf. pras. 25 września 2025

Ryanair: Nowości z Krakowa i Modlina

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair: Nowości z Krakowa i Modlina

Mateusz Kieruzal 26 września 2025

Wizz Air z kampanią w pełni opartą na sztucznej inteligencji

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Wizz Air z kampanią w pełni opartą na sztucznej inteligencji

Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air z kampanią w pełni opartą na sztucznej inteligencji

Wizz Air 18 września 2025

Porażka Wizz Air. Koniec bazy w Wiedniu

Pasażer i linie lotnicze

Porażka Wizz Air. Koniec bazy w Wiedniu

Mateusz Kieruzal 10 września 2025

Wizz Air urośnie w Mołdawii

Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air urośnie w Mołdawii

Mateusz Kieruzal 10 września 2025

Pozostałe z wątku:

Rzeszów: Zimą osiem tras Ryanaira, w tym szkocka nowość

Infrastruktura i lotniska

Rzeszów: Zimą osiem tras Ryanaira, w tym szkocka nowość

inf. pras. 25 września 2025

Ryanair: Nowości z Krakowa i Modlina

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair: Nowości z Krakowa i Modlina

Mateusz Kieruzal 26 września 2025

Wizz Air z kampanią w pełni opartą na sztucznej inteligencji

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Wizz Air z kampanią w pełni opartą na sztucznej inteligencji

Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air z kampanią w pełni opartą na sztucznej inteligencji

Wizz Air 18 września 2025

Porażka Wizz Air. Koniec bazy w Wiedniu

Pasażer i linie lotnicze

Porażka Wizz Air. Koniec bazy w Wiedniu

Mateusz Kieruzal 10 września 2025

Wizz Air urośnie w Mołdawii

Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air urośnie w Mołdawii

Mateusz Kieruzal 10 września 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij