Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

United Airlines kupuje 19 używanych B737-700 w zastępstwie MAX-ów

Dalej Wstecz
Data publikacji:
18-07-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ airlinerwatch.com

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
United Airlines kupuje 19 używanych B737-700 w zastępstwie MAX-ów
fot. Aero Icarus CC BY-SA 2.0
Jedna z największych amerykańskich linii lotniczych podała, że w związku z przeciągającym się uziemieniem MAX-ów, firma zdecydowała się pozyskać na rynku wtórnym 19 używanych maszyn. Wybór padł na starszą generację 737, a dokładniej na 737-700.

Obecnie United Airlines obsługuje już 40 maszyn tego typu. Zakupione 737-700 mają trafić do przewoźnika… w grudniu. To sugeruje, że linie chcą być gotowe na dalsze opóźnienia dopuszczenia MAX-ów do służby. Ostatnim terminem, o jakim była mowa to początek 2020 roku. United Airlines ma w swojej flocie czternaście 737 MAX 9. W lipcu linie ogłosiły, że samoloty wrócą do siatki w listopadzie. Po dwóch dniach innych członek „wielkiej amerykańskiej trójki”, American Airlines z 24 MAX-ami we flocie, również ogłosił, że z początkiem listopada maszyny wzbiją się w powietrze z pasażerami na pokładzie. Teraz już wiadomo, że był to termin nierealny.

Pomimo oczywistych strat wynikających z niemożności wykorzystania najnowszych 737 i tysięcy odwołanych lotów do końca roku, United Airlines zwiększył swój zysk za ostatni kwartał o 50 proc. w stosunku do wyników zeszłorocznych. W ciągu najbliższych godzin ma się odbyć konferencja prasowa zarządu przewoźnika, na którym władze linii podzielą się z dziennikarzami, jak uziemienie MAX-ów wpłynie na działalność United Airlines do końca 2019 roku.

Pytanie, jak długo jeszcze będzie wpływać, pozostaje otwarte. 
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

Biznes i przemysł

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

inf. pras. 10 lipca 2025

Norwegian: Loty Belgrad – Oslo z międzylądowaniem w Krakowie

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Piotr Bożyk 14 maja 2025

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Mateusz Kieruzal 04 lutego 2025

Pozostałe z wątku:

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

Biznes i przemysł

Lars Wagner zostanie prezesem Airbus Commercial

inf. pras. 10 lipca 2025

Norwegian: Loty Belgrad – Oslo z międzylądowaniem w Krakowie

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Piotr Bożyk 14 maja 2025

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Mateusz Kieruzal 04 lutego 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij