Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Szósta polarna misja Volga-Dnepr Airlines. Ponad 200 ton ładunku na Antarktydzie


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2021-04-10 07:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Szósta polarna misja Volga-Dnepr Airlines. Ponad 200 ton ładunku na Antarktydzie
fot. volga-dnepr.com
Volga-Dnepr Airlines obsłużyły z pomocą samolotu Ił-76TD-90VD kolejny cykl pięciu rejsów czarterowych na Antarktydę w ramach międzynarodowej inicjatywy DROMLAN.
Specjalizujący się w transportach ponadgabarytowych i superciężkich przewoźnik z Uljanowska już szósty rok z rzędu poleciał na najzimniejszy kontynent świata. Wszystkie rejsy były obsługiwane z Kapsztadu w Republice Południowej Afryki do stacji polarnej Nowołazariewskaja w Oazie Schirmachera na Ziemi Królowej Maud.

Tym razem na dystansie aż 4200 km przetransportowano ponad 200 ton ładunku, niezbędnego do kontynuowania prac badawczych. Lądowania i starty na Antarktydzie wymagają od pilotów wielkich umiejętności oraz kompetencji.



- Jesteśmy dumni, że możemy być częścią takiego projektu. Pomimo trudnych czasów i ograniczeń związanych z COVID-19 wsparliśmy program stacji polarnych na Antarktydzie, umożliwiając naukowcom kontynuowanie badań. Pragniemy podziękować naszemu partnerowi ALCI, który tworzy międzykontynentalny most lotniczy między Kapsztadem i osadą Nowołazariewskaja podczas lata trwającego na półkuli południowej. Nasze dwie wyszkolone i wykwalifikowane załogi zapewniły płynność operacji. Mamy nadzieję, że za rok będzie ich jeszcze więcej - podkreśliła Jekaterina Andrejewa, dyrektor handlowy Volga-Dnepr Airlines.

Przewoźnik z Uljanowska zrealizował już ponad 150 rejsów czarterowych do i z Antarktydy, dostarczając w sumie 1700 ton ładunków specjalnych. Wszystkie wykonał zmodernizowany Ił-76TD-90VD, który jest przystosowany do takich odległych misji w trudnych warunkach atmosferycznych.

Volga-Dnepr Airlines każdego roku zwiększają swoje możliwości oraz wdrażają nowe trasy i opcje dostaw. W przypadku niektórych stacji na Antarktydzie bardziej preferowane są zrzuty ładunków, również oferowane przez przewoźnika.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Linie Wołga-Dniepr uziemiają wszystkie An-124 Rusłan

Biznes i przemysł

Linie Wołga-Dniepr uziemiają wszystkie An-124 Rusłan

Emilia Derewienko 26 listopada 2020

Flota AirBridgeCargo wzbogaciła się o nowego boeinga B777F

Biznes i przemysł

Flota AirBridgeCargo wzbogaciła się o nowego boeinga B777F

Avgeek 19 sierpnia 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5