Partnerzy serwisu:
BIZNES I PRZEMYSŁ

Rusza nowa odsłona kampanii PLL LOT


Wstecz Dalej

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2019-08-21 13:28
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Rusza nowa odsłona kampanii PLL LOT
fot. Piotr Bożyk
„Bądź naszym Gościem” to hasło, które towarzyszy reklamom Polskich Linii Lotniczych LOT od dwóch lat. Tym razem przewoźnik przygotował nową odsłonę swojej kampanii marketingowej. Od połowy sierpnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych można zobaczyć spoty reklamowe koncentrujące się wokół wyróżników produktowych i oferty dopasowanej do potrzeb pasażerów.
Pierwsza odsłona kampanii „Bądź naszym Gościem”, nagrodzona statuetką Effie, pokazywała profesjonalizm załóg LOT-u dbających o bezpieczeństwo, komfort i wygodę podczas podróży.

W obecnej kampanii LOT-u zostały uwzględnione wyniki badań dotyczące preferencji podróżowania, które zrealizowała agencja badawcza Kantar Polska. Na podstawie przeprowadzonej analizy, wybrano bohaterów spotów z trzech różnych segmentów. Są to: rodzina, podróżująca z dwójką dzieci do USA; młoda para, która udaje się w podróż do Azji i Australii przez Singapur oraz biznesmen, dla którego podróże lotnicze to regularna droga do pracy.

– Najnowsze spoty reklamowe bazują na promowaniu naszych usług, ze zdecydowanym akcentem na te aspekty, które podróżujący wymieniają jako ważne dla nich przy wyborze linii lotniczej i zakupie biletu: atrybuty produktowe oraz przejrzystą ofertę – mówi Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

W odniesieniu do lotów dalekodystansowych są to m.in.: bagaż wliczony w cenę biletu, ciepłe posiłki, napoje, przekąski w czasie lotu, a także system rozrywki pokładowej. Na trasach europejskich, takim wyróżnikiem są np. centralnie położone lotniska, co pasażerom biznesowym pomaga szybko i wygodnie przemieścić się do centrów miast. Tym, co najbardziej zachęca do kupna biletów u konkretnego przewoźnika, to przystępna cena i jasna oferta (94 proc. wskazań). Pasażerowie nie lubią ukrytych lub dodatkowych obowiązkowych dopłat, które nierzadko windują cenę biletu.

– Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, sprzedajemy obecnie bilety na ponad 60 rynkach, a głównym celem naszych działań marketingowych jest wspieranie sprzedaży. Realizujemy to poprzez kampanie promujące markę LOT na świecie, prezentując ofertę dopasowaną do potrzeb zarówno pasażerów indywidualnych, jak i biznesowych – dodaje Dorota Bratowska-Świacka.

Kampania jest obecnie prowadzona w Polsce. Zaplanowane są również aktywności na Węgrzech – to nasz kluczowy rynek, gdzie budujemy drugi hub LOT-u oferując połączenia krótko i dalekodystansowe. Następnie, do komunikacji dołączone zostaną kolejne rynki. Będzie obejmować spoty 30-sto i 15-sto sekundowe, które będą emitowane w mediach masowych: telewizji, Internecie oraz social mediach. Towarzyszyć jej będą dodatkowe aktywacje, w tym m.in. konkursy na profilach społecznościowych LOT-u, działania contentowe oraz współprace z blogerami. Cała kampania zaplanowana została na kilka miesięcy.

Nad koncepcją kreatywną nowych spotów czuwała agencja Grey Group Poland, reklamy wyprodukowało studio Graffiti Films, a wyreżyserowane zostały przez duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Fullsix Media (Havas Media Group) zaś za działania w kanałach społecznościowych agencja They.pl.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
LOT i Lasy Państwowe będą współpracować dla dobra klimatu

Prawo i polityka

LOT i Lasy Państwowe będą współpracować dla dobra klimatu

Łukasz Malinowski 20 sierpnia 2019

Wizz Air: W 2020 r. zaoferuje 0,5 mln więcej miejsc na trasach z Polski

Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air: W 2020 r. zaoferuje 0,5 mln więcej miejsc na trasach z Polski

Aleksander Domański 13 sierpnia 2019

 

Sierpień w statystykach: Wizz Air i Ryanair pną się w górę

Pasażer i linie lotnicze

Sierpień w statystykach: Wizz Air i Ryanair pną się w górę

10 września 2019

Transavia zamknie trasę Katowice – Amsterdam

Pasażer i linie lotnicze

Transavia zamknie trasę Katowice – Amsterdam

10 września 2019

CPK to nie tylko ruch lotniczy. To także nowe miejsca pracy

Infrastruktura i lotniska

CPK to nie tylko ruch lotniczy. To także nowe miejsca pracy

09 września 2019

Strategia dla lotnictwa: CPK zmieni całą branżę

Infrastruktura i lotniska

Strategia dla lotnictwa: CPK zmieni całą branżę

09 września 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5