Partner serwisu
Biznes i przemysł

Rusza nowa odsłona kampanii PLL LOT

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
21-08-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Rusza nowa odsłona kampanii PLL LOT
fot. Piotr Bożyk
„Bądź naszym Gościem” to hasło, które towarzyszy reklamom Polskich Linii Lotniczych LOT od dwóch lat. Tym razem przewoźnik przygotował nową odsłonę swojej kampanii marketingowej. Od połowy sierpnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych można zobaczyć spoty reklamowe koncentrujące się wokół wyróżników produktowych i oferty dopasowanej do potrzeb pasażerów.

Pierwsza odsłona kampanii „Bądź naszym Gościem”, nagrodzona statuetką Effie, pokazywała profesjonalizm załóg LOT-u dbających o bezpieczeństwo, komfort i wygodę podczas podróży.

W obecnej kampanii LOT-u zostały uwzględnione wyniki badań dotyczące preferencji podróżowania, które zrealizowała agencja badawcza Kantar Polska. Na podstawie przeprowadzonej analizy, wybrano bohaterów spotów z trzech różnych segmentów. Są to: rodzina, podróżująca z dwójką dzieci do USA; młoda para, która udaje się w podróż do Azji i Australii przez Singapur oraz biznesmen, dla którego podróże lotnicze to regularna droga do pracy.

– Najnowsze spoty reklamowe bazują na promowaniu naszych usług, ze zdecydowanym akcentem na te aspekty, które podróżujący wymieniają jako ważne dla nich przy wyborze linii lotniczej i zakupie biletu: atrybuty produktowe oraz przejrzystą ofertę – mówi Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

W odniesieniu do lotów dalekodystansowych są to m.in.: bagaż wliczony w cenę biletu, ciepłe posiłki, napoje, przekąski w czasie lotu, a także system rozrywki pokładowej. Na trasach europejskich, takim wyróżnikiem są np. centralnie położone lotniska, co pasażerom biznesowym pomaga szybko i wygodnie przemieścić się do centrów miast. Tym, co najbardziej zachęca do kupna biletów u konkretnego przewoźnika, to przystępna cena i jasna oferta (94 proc. wskazań). Pasażerowie nie lubią ukrytych lub dodatkowych obowiązkowych dopłat, które nierzadko windują cenę biletu.

– Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, sprzedajemy obecnie bilety na ponad 60 rynkach, a głównym celem naszych działań marketingowych jest wspieranie sprzedaży. Realizujemy to poprzez kampanie promujące markę LOT na świecie, prezentując ofertę dopasowaną do potrzeb zarówno pasażerów indywidualnych, jak i biznesowych – dodaje Dorota Bratowska-Świacka.

Kampania jest obecnie prowadzona w Polsce. Zaplanowane są również aktywności na Węgrzech – to nasz kluczowy rynek, gdzie budujemy drugi hub LOT-u oferując połączenia krótko i dalekodystansowe. Następnie, do komunikacji dołączone zostaną kolejne rynki. Będzie obejmować spoty 30-sto i 15-sto sekundowe, które będą emitowane w mediach masowych: telewizji, Internecie oraz social mediach. Towarzyszyć jej będą dodatkowe aktywacje, w tym m.in. konkursy na profilach społecznościowych LOT-u, działania contentowe oraz współprace z blogerami. Cała kampania zaplanowana została na kilka miesięcy.

Nad koncepcją kreatywną nowych spotów czuwała agencja Grey Group Poland, reklamy wyprodukowało studio Graffiti Films, a wyreżyserowane zostały przez duet Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Fullsix Media (Havas Media Group) zaś za działania w kanałach społecznościowych agencja They.pl.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LOT promuje podróże biznesowe

Pasażer i linie lotnicze

LOT promuje podróże biznesowe

inf. pras. PLL LOT 18 stycznia 2024

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Biznes i przemysł

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Mateusz Kieruzal 19 stycznia 2024

Koreański T’way przyleci do Zagrzebia

Pasażer i linie lotnicze

Koreański T’way przyleci do Zagrzebia

Mateusz Kieruzal 17 stycznia 2024

Zobacz również:

LOT promuje podróże biznesowe

Pasażer i linie lotnicze

LOT promuje podróże biznesowe

inf. pras. PLL LOT 18 stycznia 2024

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Biznes i przemysł

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Mateusz Kieruzal 19 stycznia 2024

Dobre wyniki LOT-u w Lublanie

Pasażer i linie lotnicze

Dobre wyniki LOT-u w Lublanie

Mateusz Kieruzal 08 stycznia 2024

Pozostałe z wątku:

LOT promuje podróże biznesowe

Pasażer i linie lotnicze

LOT promuje podróże biznesowe

inf. pras. PLL LOT 18 stycznia 2024

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Biznes i przemysł

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Mateusz Kieruzal 19 stycznia 2024

Koreański T’way przyleci do Zagrzebia

Pasażer i linie lotnicze

Koreański T’way przyleci do Zagrzebia

Mateusz Kieruzal 17 stycznia 2024

Zobacz również:

LOT promuje podróże biznesowe

Pasażer i linie lotnicze

LOT promuje podróże biznesowe

inf. pras. PLL LOT 18 stycznia 2024

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Biznes i przemysł

LOT z dotacją na rejsy do Sarajewa

Mateusz Kieruzal 19 stycznia 2024

Dobre wyniki LOT-u w Lublanie

Pasażer i linie lotnicze

Dobre wyniki LOT-u w Lublanie

Mateusz Kieruzal 08 stycznia 2024

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5