Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Qatar najlepszą linią świata. Awans LOT-u

Dalej Wstecz
Data publikacji:
08-06-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ Bankier.pl

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Qatar najlepszą linią świata. Awans LOT-u
fot. Rafał Roztocki
Polskie Linie Lotnicze LOT awansowały w rankingu Air Help z 34. pozycji w sezonie zimowym (2016/2017), na 29. pozycję w sezonie wiosennym. Najlepszą linią okazała się Qatar Airways, natomiast drugie miejsce zajęła niemiecka Lufthansa. O szczegółach informuje Bankier.pl.

AirHelp to międzynarodowa firma świadcząca usługi prawne pasażerom linii lotniczych, których loty zostały opóźnione, odwołane lub odmówiono im wejścia na pokład. Co sezon publikuje rankingi linii w oparciu o następujące zmienne: punktualność, jakość obsługi oraz czas rozpatrywania reklamacji. Według wspomnianych kategorii oceniono wszystkie linie lotnicze. W pierwszej dziesiątce znalazły się między innymi: Qatar Airways, Lufthansa, Eithad Airways, Singapore Airlines czy South African Airways.

Polskie Linie Lotnicze LOT zajęły w rankingu 29. pozycję, zdobywając kolejno 7,9 za punktualność, 6,3 za jakość obsługi oraz 9,1 za czas rozpatrywania reklamacji. Łącznie LOT uzyskał wynik 7,75.

Narodowy przewoźnik plasował się od 2015 roku między 20. a 45. miejscem, podczas gdy obecnie ranking ocenia 72 linie. Wysokie noty dotyczyły przede wszystkim punktualności, która nie spadła poniżej wyniku 7,4. Od lat jest za to nisko oceniana jakość obsługi, która do tegorocznej edycji nie otrzymała więcej niż 6 punktów.

W ostatniej dziesiątce znaleźli się budżetowi przewoźnicy, jak Easyjet, Ryanair czy WOW Air. O ile punktualność i obsługa nie stanowią dla wielu linii dużych problemów, o tyle linie lotnicze nie radzą sobie z rozwiązywaniem reklamacji. W rankingu AirHelp brano pod uwagę sprawiedliwość i skuteczność zgłoszonych roszczeń wobec opóźnień lotów - podaje źródło. 
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Pasażer i linie lotnicze

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Urząd Lotnictwa Cywilnego 25 września 2025

Fijoł (LOT): Zmniejszamy emisje tam, gdzie jest to możliwe

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Mateusz Kieruzal 23 września 2025

Zobacz również:

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Mateusz Kieruzal 23 września 2025

LOT: Czekamy na nowe A220 w dwóch wariantach

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Czekamy na nowe A220 w dwóch wariantach

Roman Czubiński 26 września 2025

Litwa chce więcej rejsów LOT

Pasażer i linie lotnicze

Litwa chce więcej rejsów LOT

Mateusz Kieruzal 20 września 2025

Pozostałe z wątku:

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Pasażer i linie lotnicze

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Urząd Lotnictwa Cywilnego 25 września 2025

Fijoł (LOT): Zmniejszamy emisje tam, gdzie jest to możliwe

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Mateusz Kieruzal 23 września 2025

Zobacz również:

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Mateusz Kieruzal 23 września 2025

LOT: Czekamy na nowe A220 w dwóch wariantach

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Czekamy na nowe A220 w dwóch wariantach

Roman Czubiński 26 września 2025

Litwa chce więcej rejsów LOT

Pasażer i linie lotnicze

Litwa chce więcej rejsów LOT

Mateusz Kieruzal 20 września 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij