Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

PLL LOT rozszerzają partnerstwo z firmą Amadeus


Wstecz Dalej

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2021-07-20 13:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

PLL LOT rozszerzają partnerstwo z firmą Amadeus
fot. Piotr Bożyk
Polskie Linie Lotnicze LOT rozszerzają partnerstwo z firmą Amadeus w zakresie strategicznej infrastruktury IT. Rozszerzone partnerstwo obejmuje nowy kanał NDC i będzie stanowić wsparcie dla LOT-u w zakresie zwiększania efektywności operacyjnej i podniesienia standardu obsługi klienta we wszystkich kanałach sprzedaży.
Polskie Linie Lotnicze LOT, dążąc do podniesienia komfortu obsługi pasażerów i dostosowując się do trendów konsumenckich, podpisały wieloletnią umowę z firmą Amadeus, dzięki której możliwe będzie pełne wykorzystanie zalet platformy Amadeus Airline Platform. Umowa obejmuje szeroki zakres najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze Systemu Obsługi Pasażerskiej (PSS), operacji lotniczych, zarządzania przychodami, merchandisingu, zarządzania nieregularnościami w ruchu pasażerskim oraz doświadczenia cyfrowego.

Nowe systemy niezbędne dla biur podróży

Aby dotrzeć do największej na świecie sieci sprzedawców usług turystycznych i zwiększyć swój globalny zasięg, LOT rozpocznie dystrybucję nowych, dopasowanych treści w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Amadeus Travel Platform. Dodatkowo treści te będą w pełni zintegrowane z tradycyjnym środowiskiem agencyjnym za pośrednictwem rozwiązań NDC Amadeus Altea. Nowy system będzie wyposażony w krytyczne funkcje obsługi, niezbędne dla biur podróży, takie jak anulowanie, unieważnienie, zwrot i modyfikacja rezerwacji za pośrednictwem kanału NDC. To z kolei umożliwi biurom podróży poszerzenie oferty sprzedaży detalicznej i zaoferowanie podróżnym bardziej spersonalizowanych rozwiązań, stwarzając tym samym większe możliwości rozwoju dla linii lotniczych. Cały proces będzie realizowany etapami, aby umożliwić każdemu sprzedawcy detalicznemu łatwiejsze dostosowanie się do zmian.

Ponadto, dzięki podpisaniu nowej umowy z firmą Amadeus, LOT wzbogaci istniejący system PSS o szereg nowych rozwiązań informatycznych. Zmodernizowana zostanie strona internetowa polskiego przewoźnika, co docelowo ma przynieść wzrost ruchu i konwersję sprzedaży poprzez udoskonalenie procesu dokonywania zakupów i rezerwacji na oficjalnej stronie przewoźnika. Firma Amadeus wyposaży również swój System Zarządzania Przychodami Sieciowymi (Network Revenue Management System) w funkcje sztucznej inteligencji. Co więcej, udoskonalenie obszaru zarządzania nieregularnościami przyczyni się do zwiększenia satysfakcji klientów i lojalności wobec marki LOT przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych poprzez wsparcie środowiska agencyjnego za pomocą zwiększonej automatyzacji procesów.

– Innowacyjność i zadowolenie podróżnych są absolutnie kluczowe dla przyszłego rozwoju branży lotniczej. Dzięki rozszerzeniu współpracy z firmą Amadeus, będziemy dostarczać naszym klientom lepiej dopasowane treści na każdym etapie ich podróży. Odpowiemy na potrzeby klientów i zmieniające się realia, oferując elastyczne usługi, gwarantujące maksymalną satysfakcję pasażerów – podsumowuje Rafał Milczarski, Prezes Zarządu Polskich Linii Lotniczych LOT.

LOT zwiększy globalny zasięg

– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą wieloletnią współpracę z LOT-em i zaoferować mu najnowszą i najbardziej innowacyjną technologię umożliwiającą jeszcze lepsze planowanie podróży. Połączenie technologii informatycznych i rozwiązań w zakresie dystrybucji podróży, a także integracja kanału NDC to potężne udogodnienie, dzięki któremu LOT będzie mógł wprowadzać innowacje i zwiększać swój globalny zasięg, jednocześnie utrzymując pasażerów w centrum swoich działań. Cieszymy się z możliwości współpracy z LOT-em w zakresie targetowania i dostosowywania produktów do potrzeb klientów oraz oferowania im wyjątkowych podróży dzięki nowoczesnym technologiom. To właśnie te elementy są kluczem do ponownego ożywienia turystyki – stwierdza Decius Valmorbida, prezes Travel, Amadeus. Wdrażanie rozwiązań technologicznych przez PLL LOT będzie przebiegało etapami – tak, aby dostosować się do planu strategicznego przewoźnika i ponownego rozruchu globalnej branży lotniczej. 

Rozwiązania firmy Amadeus umożliwiają turystom wybór ulubionej formy podróży za pośrednictwem biur podróży, wyszukiwarek internetowych, touroperatorów, linii lotniczych, lotnisk, hoteli, wypożyczalni samochodów, czy też przewoźników kolejowych. Rozwija technologię we współpracy z branżą turystyczną od ponad 30 lat i łączą dogłębną wiedzę o sposobach podróżowania z umiejętnością projektowania i dostarczania najbardziej złożonych, niezawodnych i kluczowych systemów, których oczekują klienci.

Rozwiązania firmy Amadeus łączą ponad 1,6 mld ludzi rocznie z lokalnymi dostawcami usług turystycznych w ponad 190 krajach. Spółka jest uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35 i notowana na hiszpańskiej Giełdzie Papierów Wartościowych pod symbolem AMS.MC. Firma znajduje się także na liście EuroStoxx50 i od ośmiu lat jest uwzględniana w indeksie Dow Jones Sustainability Index.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Reaktywacja partnerstwa Emirates i flydubai. 168 destynacji do końca maja

Biznes i przemysł

Reaktywacja partnerstwa Emirates i flydubai. 168 destynacji do końca maja

Redakcja/inf. pras. 18 maja 2021

Rozszerzone partnerstwo Singapore Airlines i Malaysia Airlines

Pasażer i linie lotnicze

Rozszerzone partnerstwo Singapore Airlines i Malaysia Airlines

Piotr Bożyk 02 listopada 2019

Singapore i ANZ zwiększą oferowanie na trasie Singapur – Auckland

Pasażer i linie lotnicze

Singapore i ANZ zwiększą oferowanie na trasie Singapur – Auckland

Piotr Bożyk 16 sierpnia 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5