Lotnisko Chopina wychodzi naprzeciw oczekiwaniom pasażerów i udostępnia oficjalną i w pełni bezpłatną aplikację opracowaną z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych. Dzięki niej poruszanie się po terminalu będzie łatwiejsze i wygodniejsze niż wcześniej.
Dzięki oficjalnej aplikacji Lotniska Chopina pasażer otrzymuje, między innymi, możliwość zeskanowania karty pokładowej i natychmiastowego uzyskania informacji o swoim locie, jak również wygodnego nawigowania do odpowiedniego gate’u. Zyskuje też wygodną wyszukiwarkę lotów, gdzie wiadomości o rejsach (przylotach i odlotach) są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Co więcej, w aplikacji można także sprawdzić numery stanowisk odprawy biletowo-bagażowej (check-in) i gate'ów dla poszczególnych lotów.
Jest również sekcja aktualności z najświeższymi informacjami ze stołecznego portu oraz zestaw najważniejszych wiadomości – z punktu widzenia podróżujących – takich jak prawa pasażera w UE, czy informacja o zagubionym bagażu. Do tego otrzymujemy dokładną mapę, na której można wyświetlić punkty handlowe z podziałem na sklepy, gastronomię i usługi finansowe. Na tym nie koniec. Po kliknięciu odpowiedniego linka, z poziomu menu, automatycznie można połączyć się z informacją lotniskową.
– Ta aplikacja to przystępny przewodnik po naszym porcie – powiedział Piotr Rudzki, rzecznik prasowy Lotniska Chopina. – Z wielką radością w ręce podróżnych oddajemy funkcjonalne i przemyślane narzędzie, które zapewnia przydatne rozwiązania zamknięte w przejrzystym menu oraz intuicyjnym interfejsie – dodał Piotr Rudzki.
W pełni bezpłatna aplikacja stołecznego portu jest dostępna w języku polskim i angielskim. Program dostosowany do smartfonów i tabletów, które pracują na systemach iOS i Android znaleźć można w App Store i Google Play. Lotnisko Chopina to największy port lotniczy nad Wisłą. W 2018 roku odprawiano tam 17,8 mln pasażerów, co stanowi blisko 40 proc. całego ruchu, jaki wygenerowano w zeszłym roku na polskich lotniskach. Z aplikacji będą mogli też korzystać tzw. podróżni tranzytowi, którzy często w ogóle nie wychodzą z lotniska pomiędzy lotami. Ta grupa klientów stanowi w porcie imienia Fryderyka Chopina już około jednej trzeciej wszystkich pasażerów.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.