Sabre Corporation – jeden z głównych dostawców oprogramowania dla branży turystycznej, rozwija nową platformę technologiczną. Mowa o SabreMosaic™, rozwiązaniu zasilanym przez sztuczną inteligencję Google i architekturę Google Cloud, przeznaczonym dla linii lotniczych. Cel? Pełna transformacja i modernizacja strategii sprzedaży detalicznej, które już wkrótce przełożą się na komfort zamówień każdego podróżującego.
SabreMosaicTM to inteligentna, modułowa platforma technologiczna, która pozwoli liniom lotniczym na całkowite przekształcenie procesów sprzedaży detalicznej zgodnie z wizją Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA). Wizja ta dotyczy rozwiązań w pełni opartych na modelu Ofert i Zamówień (Offer-Order). Ponadto, platforma zapewnia także zaawansowane funkcje zarządzania zamówieniami Sabre, które wspierają obsługę i realizację ofert, w tym akceptację oraz rozliczanie tradycyjnych i nietradycyjnych rodzajów płatności. Usługobiorcom gwarantuje natomiast spójność treści prezentowanych klientom i wiele, wiele więcej.
Dzięki nowemu rozwiązaniu od Sabre, linie lotnicze będą mogły sprawnie i elastycznie przekształcać model prowadzonych sprzedaży detalicznych i oferować rozwiązania, które realnie wpłyną na komfort działań każdego podróżującego.
– Jesteśmy na dobrej drodze do zdefiniowania i zbudowania nowej generacji rozwiązań sprzedaży detalicznej dla linii lotniczych. To znacząca inwestycja i strategiczny krok dla działań Sabre – mówi Kurt Ekert, Prezes i Dyrektor Generalny Sabre. – SabreMosaicTM jest zwieńczeniem naszych innowacji IT dla linii lotniczych i aktywnej współpracy z naszymi partnerami na rzecz nowoczesnej sprzedaży detalicznej. Pakiet rozwiązań Sabre Retail Intelligence już teraz odnosi sukcesy, natomiast pokazanie SabreMosaicTM to ważny kamień milowy na naszej drodze do dostarczenia w pełni otwartej, nowoczesnej i elastycznej platformy sprzedaży detalicznej – dodaje.
Wykorzystując sztuczną inteligencję od Google, nowa platforma Sabre umożliwia liniom lotniczym dynamiczne tworzenie, sprzedawanie i dostarczanie podróżnym spersonalizowanych treści. Modułowa, otwarta i natywna dla chmury architektura umożliwia liniom lotniczym wybór opartych na API rozwiązań w zakresie ofert i zamówień, które najlepiej spełniają ich potrzeby. Dzięki temu firmy korzystające z platformy mogą przekształcać operacje adekwatnie do swoich potrzeb.
– Linie lotnicze stają się wyrafinowanymi sprzedawcami detalicznymi, dlatego podobnie jak inni dostawcy usług konsumenckich potrzebują informacji opartych na danych i narzędzi sztucznej inteligencji, aby optymalizować działalność i lepiej obsługiwać swoich klientów – mówi Thomas Kurian, Dyrektor Generalny Google Cloud. – Dzięki naszej współpracy z Sabre pomagamy liniom lotniczym wykorzystać dane do podejmowania szybszych, bardziej świadomych decyzji, które usprawniają operacje, personalizują marketing i ostatecznie zwiększają zadowolenie klientów – dodaje.
SabreMosaic™ obejmuje 10 nowych pakietów produktowych – od ofert i zamówień po rozliczenia i dostawy – a także istniejące rozwiązania Sabre Retail Intelligence oparte na sztucznej inteligencji, takie jak Air Price IQTM, Ancillary IQTM i Upgrade IQTM oraz rozwiązania Sabre NDC IT.