Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

LOT znosi opłaty za zmiany w rezerwacji biletów na wszystkich połączeniach


Wstecz Dalej

Autor:

Red. ed

Data publikacji:
2020-09-11 11:55
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

LOT znosi opłaty za zmiany w rezerwacji biletów na wszystkich połączeniach
fot. PLL LOT
Od dziś pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą wielokrotnie zmieniać plany podróży bez dodatkowych opłat. To kolejne udogodnienie, jakie LOT wprowadza z myślą o pasażerach w czasie globalnej pandemii.
LOT wprowadził nowe, elastyczne zasady zarządzania rezerwacją. Oznacza to nie tylko większe bezpieczeństwo i kontrolę nad planem podróży w dobie globalnej pandemii, ale także zniesienie dodatkowych opłat za dokonywane zmiany.

Według danych IATA (raport IATA i McKinsey & Company z sierpnia br.) w przypadku ruchu biznesowego, najważniejszym kryterium decydującym o podróży lotniczej w czasie pandemii jest możliwość dokonywania modyfikacji w rezerwacji biletów i dostępność połączeń bezpośrednich. Dlatego LOT wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom znosząc opłaty za zmiany w rezerwacjach.
  
– Rozumiemy potrzeby naszych klientów, którzy w obliczu stale zmieniających się obostrzeń w poszczególnych krajach w związku z globalną pandemią oczekują usługi, która zapewni im maksymalny poziom bezpieczeństwa, komfort i elastyczność w planowaniu podróży. Dotyczy to nie tylko pasażerów, którzy zamierzają wybrać się na urlop wczesną jesienią, ale również stopniowo powracającego ruchu biznesowego. Oferujemy naszym klientom jeden z najbardziej konkurencyjnych produktów na rynku, a w ramach niego: elastyczność rezerwacji i łatwe zarządzanie nią online, atrakcyjne ceny biletów i wysoki standard produktu pokładowego. Nieustanie podwyższamy jakość naszej oferty walcząc o każdego pasażera – mówi Michał Fijoł, Członek Zarządu ds. Handlowych Polskich Linii Lotniczych LOT.

Zmiana daty i kierunku podróży


Od dziś pasażerowie mają możliwość dowolną liczbę razy, bezpłatnie zmienić datę i kierunek lotu w ramach swojej rezerwacji. Dotyczy to biletów zakupionych w okresie od 10 września do 31 grudnia br. na wszystkie połączenia LOT-u, w każdej dostępnej taryfie, w tym również najtańszej opcji saver, bez dodatkowego bagażu.

Ewentualne dopłaty wiążą się wyłącznie z różnicą w cenach biletów w przypadku braku dostępności taryfy, w której dokonano początkowej rezerwacji. W ramach biletów zakupionych do 10 września br. pasażerom przysługuje możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży.

Łatwa obsługa rezerwacji online

W przypadku wyboru nowej daty podróży na tej samej trasie, pasażerowie mogą samodzielnie dokonywać modyfikacji przez stronę lot.com w zakładce „Zarządzaj rezerwacją”. Zmiany kierunku podróży można dokonać kontaktując się bezpośrednio z LOT Contact Centre lub agentami.

Dbając o komfort podróży i najwyższą jakość obsługi pasażerów, w obecnej sytuacji epidemicznej LOT wdrożył również szereg technologicznych zmian w swojej ofercie. Nowy formularz na stronie lot.com pozwala na zgłoszenie chęci zmiany lub zwrotu biletu bez konieczności kontaktu telefonicznego lub mailowego. Na stronie dostępny jest także chatbot, który automatycznie odpowiada na zadawane przez pasażerów pytania. Dzięki dodatkowej usłudze TIME2THINK pasażerowie mają możliwość czasowej rezerwacji biletu w określonej cenie maksymalnie do 72 godzin.

Wysoka jakość produktu i usług dla pasażerów

Ponadto polski przewoźnik podnosi jakość produktu pokładowego – ostatnio zastąpił prasę papierową udostępniając ofertę liczącą ponad 1000 tytułów w prasie cyfrowej dla wszystkich pasażerów, niezależnie od klasy i kierunku podróży. W ostatnim czasie przewoźnik rozszerzył bezpłatny serwis pokładowy o nowe przekąski. W rejsach krajowych jest słodka drożdżówka, butelka wody 0,5 l dla każdego pasażera i chusteczka dezynfekująca. Na rejsach krótkodystansowych pasażerom bezpłatnie oferowany jest ponadto wybór słonych i słodkich przekąsek (precle, orzeszki i drożdżówki). Na lot.com pojawiła się możliwość zamawiania bezpłatnego posiłku specjalnego (do wyboru 25 różnych posiłków, m.in.: dla małych dzieci, koszerny, bezglutenowy czy z owocami morza) na rejsach dalekodystansowych we wszystkich klasach rezerwacyjnych oraz w klasie LOT Premium Class i LOT Business Class na trasach krótkodystansowych. Wkrótce w opcji samoobsługowej na lot.com pojawią się również posiłki płatne.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
LOT: Rejsy z USA do 14 września w formule czarterów specjalnych

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Rejsy z USA do 14 września w formule czarterów specjalnych

Red. ed 03 września 2020

LOT zmniejsza częstotliwość połączeń na Węgry

Pasażer i linie lotnicze

LOT zmniejsza częstotliwość połączeń na Węgry

Łukasz Malinowski 01 września 2020

Węgry zamykają granice. Co z połączeniami LOT?

Prawo i polityka

Węgry zamykają granice. Co z połączeniami LOT?

simetra 29 sierpnia 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5