Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

LOT Insight, czyli pasażerowie usprawniają ofertę

Dalej Wstecz
Data publikacji:
12-08-2025
Ostatnia modyfikacja:
11-08-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RL

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
LOT Insight, czyli pasażerowie usprawniają ofertę
fot. PLL LOT
Oferta produktowa Polskich Linii Lotniczych LOT jest stale aktualizowana, a od jakiegoś czasu przewoźnik wprowadza zmiany w oparciu o dane zebrane od pasażerów, którzy wskazują swoje preferencje. W ramach LOT Insight przeprowadzono już cztery ankiety.

Produkt pokładowy LOT-u (zwłaszcza miękki) przeszedł dużą zmianę, będąc obecnie znacznie lepszym niż wcześniej. Tezę potwierdzają m.in. rejsy długodystansowe (np. Tokio – Warszawa), jak i operacje o krótkim zasięgu, na których bezpłatna oferta pokładowa jest systematycznie zmieniana in plus.

Od 20 maja pasażerowie lotów krótkodystansowych, w klasie ekonomicznej, na trasach trwających ponad 1,5 godziny mogą korzystać z rozszerzonej, bezpłatnej oferty napojów. Obejmuje ona wodę, kawę, herbatę, soki, a także alkohol: piwo typ i wino. Napoje są dostępne bez dodatkowych opłat, co wyróżnia PLL LOT na tle wielu konkurencyjnych linii lotniczych, które oferują podobny serwis wyłącznie odpłatnie.

Rozszerzona oferta napojów jest częścią zmian, które zachodzą, gdyż narodowy przewoźnik zamierza wzbogacić ofertę o: bezprzewodową sieć WiFi, nowe fotele w samolotach wąskokadłubowych (B737 i A220) i szerokokadłubowych (B787 Dreamliner). Co ciekawe, za zmiany oferty produktowej aktywnie mogą odpowiadać pasażerowie LOT-u – flagowiec udostępnił platformę LOT Insight, która ma służyć jako panel badawczy-baza danych do wprowadzanych zmian.

Do tej pory Polskie Linie Lotnicze LOT udostępniły cztery ankiety dotyczące: komfortu podróży, systemu rozrywki pokładowej, Sky Baru oraz inspiracji zmian. Ostatnia ankieta dotyczy rozwiązań, które dobrze funkcjonują w innych przewoźnikach/branżach, a LOT mógłby je wkrótce implementować.

Za wypełnienie ankiet pasażerowie otrzymują punkty, które może wymieniać na mile w Miles & More, usługi dodatkowe (np. dodatkowy bagaż, posiłek na pokładzie, transport sprzętu specjalnego, dostęp do Fast Truck i saloniku biznesowego), jak i zakupy w sklepie internetowym przewoźnika SHOP&MORE
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Pasażer i linie lotnicze

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Urząd Lotnictwa Cywilnego 25 września 2025

Fijoł (LOT): Zmniejszamy emisje tam, gdzie jest to możliwe

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Mateusz Kieruzal 23 września 2025

Zobacz również:

LOT dla szkół

Pasażer i linie lotnicze

LOT dla szkół

Mateusz Kieruzal 17 września 2025

LOT nie zniknie z regionów. Nawet po otwarciu CPK

Pasażer i linie lotnicze

LOT nie zniknie z regionów. Nawet po otwarciu CPK

Mateusz Kieruzal 18 września 2025

Wizz Air rośnie na rynku PLL LOT. Presja cenowa na horyzoncie

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Pasażer i linie lotnicze

Finisz kampanii „Włącz tryb pasażera z klasą”

Urząd Lotnictwa Cywilnego 25 września 2025

Fijoł (LOT): Zmniejszamy emisje tam, gdzie jest to możliwe

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Już 7,7 mln pasażerów w 2025

Mateusz Kieruzal 23 września 2025

Zobacz również:

LOT dla szkół

Pasażer i linie lotnicze

LOT dla szkół

Mateusz Kieruzal 17 września 2025

LOT nie zniknie z regionów. Nawet po otwarciu CPK

Pasażer i linie lotnicze

LOT nie zniknie z regionów. Nawet po otwarciu CPK

Mateusz Kieruzal 18 września 2025

Wizz Air rośnie na rynku PLL LOT. Presja cenowa na horyzoncie

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij