Partner serwisu
Biznes i przemysł

Jet Story: Gulfstream G700 wpisany do AOC (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Data publikacji:
18-08-2025
Ostatnia modyfikacja:
18-08-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

Biznesowe linie lotnicze Jet Story poinformowały o wpisaniu do swojego certyfikatu operatora lotniczego (AOC) kolejnego bizjeta. AOC polskiego przewoźnika VIP wzbogaciło się o gulfstreama G700.

Popyt na usługi Jet Story systematycznie rośnie, więc prywatny operator lotów VIP zwiększa liczebność floty biznesowych odrzutowców.

- Z dumą ogłaszamy, że do naszej floty dołączył gulfstream G700 - najnowocześniejszy samolot biznesowy na świecie, który właśnie został wpisany do naszego AOC i jest gotowy do lotów komercyjnych! - możemy przeczytać na profilu LinkedIn Jet Story.

Nowy G700, to maszyna o rejestracji SP-NEW i numerze seryjnym MSN 87038 wyprodukowana w na początku tego roku. Swój pierwszy lot G700 wykonał 1 lutego br., a 8 marca został oficjalnie odebrany przez Jet Story. Tego samego dnia maszyna została przebazowana z Savannah w USA, gdzie znajduje się główna siedziba Gulfstreama, na Lotnisko Chopina. Trasa została wykonana z jednym międzylądowaniem: Savannah (SAV) - Stavanger (SVG)- Warszawa (WAW).

- Od teraz dostępny w czarterze dla najbardziej wymagających klientów. To nie tylko nowy samolot, to nowa definicja podróżowania - poinformowało Jet Story.

G700 - flagowy samolot od Gulstreama

G700 został wprowadzony jako nowy samolot flagowy amerykańskiej producenta w październiku 2019 r. G700 charakteryzuje się najdłuższą, najszerszą i najwyższą kabiną w branży z 20 panoramicznymi owalnymi oknami Gulfstreama i aż pięcioma obszarami zagospodarowania pokładu. W samolocie wprowadzono wiele zupełnie nowych wyróżników wnętrza, w tym dużą kuchnię, przedział załogi lub salon pasażerski; jedyny w branży system oświetlenia o ultrawysokiej rozdzielczości; dźwięk przestrzenny bez głośników oraz apartament główny z prysznicem. Posiada także w 100 proc. świeże, nigdy nie recyrkulowane powietrze.

G700 jest także wyposażony w systemy łączności, w tym satelitarną, zapewniające dostęp do Internetu w czasie rzeczywistym i może pochwalić się niższym zużyciem paliwa w porównaniu do starszych wersji, co przekłada się na mniejszy ślad węglowy.

Samolot może latać z prędkością 0,93 Macha i zasięgiem 6,4 tys. mil morskich / 11,8 tys. km lub z prędkością 0,85 Macha i z zasięgiem 7,5 tys. mil morskich / 13,8 tys. km. Maszynę napędzają dwa silniki Rolls-Royce Pearl 700

Flota linii VIP

Po odebraniu w ostatnim czasie Preatora 600, Falcona 6X, Challengera 3500 i gulfstreama G700 flota przewoźnika liczy już 19 samolotów. Oprócz nowych odrzutowców linie użytkują: jednego Challengera 300, dwa Challengery 350, dwa Challengery 3500, jednego gulfstreama G650, bombardiera Global 5000, Hawkera 750, dwie HondyJet i trzy embraery Legacy 600, jak i pilatusy PC-12 i PC-24. Jet Story zarządza także statkami powietrznymi znajdującymi się w zagranicznych rejestrach oraz oferuje czarter śmigłowców.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Air Arabia: W tym roku rozpoczną się dostawy z zamówienia z 2019 r.

Pasażer i linie lotnicze

Air Arabia: W tym roku rozpoczną się dostawy z zamówienia z 2019 r.

Piotr Bożyk 17 sierpnia 2025

Rolls-Royce wycofał z użytkowania testowego B747-200

Biznes i przemysł

CMA CGM pierwszym operatorem airbusów A350F

Biznes i przemysł

CMA CGM pierwszym operatorem airbusów A350F

Piotr Bożyk 15 sierpnia 2025

Zobacz również:

Nowy embraer Praetor 600 we flocie Jet Story

Biznes i przemysł

Nowy embraer Praetor 600 we flocie Jet Story

Piotr Bożyk 31 lipca 2025

Polskie linie VIP zwiększają flotę. Dwa nowe odrzutowce

Biznes i przemysł

Polskie linie VIP wycofały Praetora 600

Biznes i przemysł

Polskie linie VIP wycofały Praetora 600

Mateusz Kieruzal 04 stycznia 2025

Pozostałe z wątku:

Air Arabia: W tym roku rozpoczną się dostawy z zamówienia z 2019 r.

Pasażer i linie lotnicze

Air Arabia: W tym roku rozpoczną się dostawy z zamówienia z 2019 r.

Piotr Bożyk 17 sierpnia 2025

Rolls-Royce wycofał z użytkowania testowego B747-200

Biznes i przemysł

CMA CGM pierwszym operatorem airbusów A350F

Biznes i przemysł

CMA CGM pierwszym operatorem airbusów A350F

Piotr Bożyk 15 sierpnia 2025

Zobacz również:

Nowy embraer Praetor 600 we flocie Jet Story

Biznes i przemysł

Nowy embraer Praetor 600 we flocie Jet Story

Piotr Bożyk 31 lipca 2025

Polskie linie VIP zwiększają flotę. Dwa nowe odrzutowce

Biznes i przemysł

Polskie linie VIP wycofały Praetora 600

Biznes i przemysł

Polskie linie VIP wycofały Praetora 600

Mateusz Kieruzal 04 stycznia 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij