Lufthansa Group ogłosiła wczoraj (10 grudnia) wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, której celem jest podkreślenie siły i spójności całej grupy. Zmiana ma ułatwić klientom rozpoznawanie usług oferowanych wspólnie pod marką korporacyjną oraz wzmocnić jednolity wizerunek wszystkich linii wchodzących w jej skład.
Najbardziej zauważalną nowością jest odświeżone logo, a kultowy żuraw będzie od teraz używany bez okalającego go dotychczas koła. Grupa wprowadza także nowy krój pisma oraz rozszerzoną paletę barw, obejmującą sześć dodatkowych odcieni. Kolory te symbolizują różne wysokości, od ziemi aż po kres nieba, odzwierciedlając różnorodność działalności Lufthansa Group.
– Lufthansa Group przekształca się z grupy oddzielnych linii lotniczych w zintegrowaną grupę lotniczą. Nowa tożsamość marki to nie tylko zmiana wizualna, lecz także strategiczny kamień milowy. W wymagającym otoczeniu potrzebujemy wizualnego punktu odniesienia, który budzi zaufanie. Identyfikacja wizualna w lotnictwie musi robić znacznie więcej niż przyciągać uwagę, powinna odzwierciedlać nasze wartości i obietnicę wobec pasażerów. Nowy projekt umożliwia holistyczne doświadczenie marki, ułatwia orientację i wzmacnia identyfikację z Lufthansa Group – powiedział Dieter Vranckx, Chief Commercial Officer Lufthansa Group.
Poszczególne linie lotnicze należące do grupy zachowają swoje dotychczasowe marki, ale ich przynależność będzie mocniej eksponowana dzięki oznaczeniu „Member of Lufthansa Group”. Etykieta ta, już obecna na cyfrowych kartach pokładowych, stronach internetowych i 160 samolotach różnych przewoźników z grupy, w przyszłym roku pojawi się także przy wejściach do salonów biznesowych na całym świecie. Będzie widoczna również na lotniskowych materiałach, takich jak zawieszki bagażowe oraz na pokładach samolotów.
Lufthansa Group pozostaje jednym z największych koncernów lotniczych na świecie i zajmuje czwarte miejsce pod względem przychodów oraz wielkości floty. W jej skład wchodzi pięć narodowych linii lotniczych, przewoźnicy ukierunkowani na turystykę, Lufthansa Cargo, Lufthansa Technik oraz ponad 300 spółek zależnych i powiązanych, działających pod wspólnym parasolem marki.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.