Partner serwisu
Biznes i przemysł

Nowy klient z Europy. LOTAMS wykona przegląd ciężki B767

Dalej Wstecz
Data publikacji:
16-11-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
LOTAMS

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Nowy klient z Europy. LOTAMS wykona przegląd ciężki B767
fot. Piotr Bożyk
We wrześniu portfolio klientów polskiego lidera obsługi technicznej poszerzyły portugalskie linie lotnicze euroAtlantic Airways. Nie jest to pierwszy nowy, zagraniczny klient, którego udało się zdobyć LOTAMS w trakcie pandemii koronawirusa.

 – Współpracę z portugalskim przewoźnikiem rozpoczęliśmy od przeglądu ciężkiego legendarnego B767, który zakładał wiele wymagających czynności obsługowych. Jesteśmy dumni, że kolejny europejski klient zdecydował się powierzyć nam swój samolot – skomentował Paweł Szymanek, dyrektor biura sprzedaży w LOTAMS.

Pierwsza obsługa obejmowała wykonanie przeglądu ciężkiego typu C na pasażerskiej wersji samolotu B767-300. W ramach zleconych przez Klienta prac personel techniczny LOTAMS wykonał inspekcje we wszystkich strefach (w tym inspekcje siłowników stabilizatora i siłowników steru kierunku), testy poszczególnych systemów, smarowania elementów (m.in. siłowników PCA elewatora i steru kierunku, mechanizmu płozy ogonowej), aktualizację oprogramowania, a także odnowę powłoki antykorozyjnej.



LOT Aircraft Maintenance Services (LOTAMS) jest częścią grupy kapitałowej Polskiej Grupy Lotniczej. Spółka oferuje pełen zakres obsługi technicznej na poziomie obsługi bazowej, liniowej, warsztatowej, jak również malowania i estetyki. Spółka działa jako podmiot niezależny od 2010 roku, kontynuując liczące 90 lat tradycje funkcjonowania wcześniej jako Baza Techniczna PLL LOT. Odpowiadając na zapotrzebowania klientów i wyzwania stawiane przez dynamicznie zmieniającą się branżę lotniczą stale poszerza zakres oferowanych usług, skupiając się przede wszystkim na ciągłym rozwoju wysoce wykwalifikowanego personelu.

Spółka zatrudnia ponad 1000 specjalistów, którzy są w stanie zapewnić stały, nieprzerwany serwis na sześciu liniach obsługi bazowej jednocześnie pełną obsługą liniową wraz rozbudowanym zapleczem warsztatowym (oferując m.in. badania NDT, warsztat kompozytów czy systemów elektrycznych i awioniki). Wykonywanie dopasowanych do potrzeb rynku usług jest możliwe, dzięki specjalistycznym szkoleniom wewnętrznym, które przeprowadzenie umożliwia posiadany certyfikat Part-147.

Ponadto, pracownicy LOTAMS biorą udział w licznych szkoleniach organizowanych przez producentów samolotów, dzięki czemu są przygotowani na obsługę najnowocześniejszych samolotów na świecie. Spółka jako jedyna w Polsce jest certyfikowaną organizacją projektującą (certyfikat Part-21J), która zgodnie ze standardami EASA może projektować, certyfikować modyfikacje i naprawy wszystkich typów oraz modeli samolotów o maksymalnej masie startowej powyżej 5700 kg w zakresie szat graficznych oraz wyposażenia wnętrz kabin pasażerskich.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Pasażer i linie lotnicze

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Piotr Bożyk 11 marca 2025

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Biznes i przemysł

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Łukasz Malinowski 10 marca 2025

Dwa B787 Dreamliner dla Lufthansa. Miały trafić do LOT

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

LOTAMS: Pierwszy przegląd typu A embraera E195-E2 (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

LOTAMS: Pierwszy przegląd typu A embraera E195-E2 (zdjęcia)

Piotr Bożyk 01 marca 2025

LOTAMS z umową na budowę bazy obsługowej w Rzeszowie (wizualizacje)

Infrastruktura i lotniska

LOTAMS: 17 mln złotych zysku netto w 2022 r. 35-mln pożyczka od PGL

Biznes i przemysł

Pozostałe z wątku:

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Pasażer i linie lotnicze

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Piotr Bożyk 11 marca 2025

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Biznes i przemysł

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Łukasz Malinowski 10 marca 2025

Dwa B787 Dreamliner dla Lufthansa. Miały trafić do LOT

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

LOTAMS: Pierwszy przegląd typu A embraera E195-E2 (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

LOTAMS: Pierwszy przegląd typu A embraera E195-E2 (zdjęcia)

Piotr Bożyk 01 marca 2025

LOTAMS z umową na budowę bazy obsługowej w Rzeszowie (wizualizacje)

Infrastruktura i lotniska

LOTAMS: 17 mln złotych zysku netto w 2022 r. 35-mln pożyczka od PGL

Biznes i przemysł

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5