Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Emirates zwiększą latem oferowanie i wdrożą do lotów więcej A380

Dalej Wstecz
Data publikacji:
15-03-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Emirates zwiększą latem oferowanie i wdrożą do lotów więcej A380
fot. Emirates
Linie lotnicze Emirates w najnowszym letnim rozkładzie lotów, który zacznie obowiązywać 26 marca 2023 roku, planują zwiększyć oferowanie swoich rejsów.

Przewoźnik z Dubaju w ciągu ostatnich miesięcy zgodnie z planem zwiększył liczbę operacji realizowanych w swojej siatce połączeń. Wznowił usługę do pięciu miast, uruchomił loty do nowego miejsca (Tel Awiw) i zwiększył liczbę połączeń na istniejących trasach o 251 lotów tygodniowo. Ponadto wdrożył ulepszenia usług oferowanych w powietrzu i na ziemi.

– Linie Emirates kontynuują rozbudowę swojej globalnej siatki połączeń i zwiększają przepustowość, aby zaspokoić zapotrzebowanie na podróże na całym świecie. Nasz rok finansowy rozpoczął się dość spokojnie, ponieważ wstrzymaliśmy się ze zwiększaniem operacji do momentu zakończenia w czerwcu planowanego programu renowacji północnego pasa startowego na międzynarodowym lotnisku w Dubaju. Od lipca 2022 roku trwa nasza nieprzerwana ekspansja – podkreślił Adnan Kazim, Chief Commercial Officer Emirates.

– Popyt ze strony klientów okazał się bardzo duży, a nasze przyszłe rezerwacje również są solidne. Emirates intensywnie pracują na kilku frontach, aby przywrócić zdolność przewozową tak szybko, jak tylko pozwoli na to ekosystem, a jednocześnie unowocześnić naszą flotę i produkty, aby nasi klienci zawsze mogli cieszyć się jak najlepszymi wrażeniami z podróży. Dotychczas cztery z naszych samolotów A380 zostały całkowicie odnowione i wyposażone w nowe wnętrza kabin i fotele w klasie ekonomicznej premium, a kolejne maszyny będą wracać do służby wraz z przyspieszeniem programu modernizacji wartego 2 mld dolarów – dodał Adnan Kazim.

W najbliższych miesiącach dotychczasowe trasy do Europy, Australii i Afryki będą obsługiwane przez większą liczbę lotów, natomiast w Azji Wschodniej będą przywracane połączenia do kolejnych miast. Emirates kontynuują zwiększanie skali operacji A380, wprowadzając ponownie dwupokładowca do swojej siatki połączeń: Glasgow (od 26 marca), Casablanca od (15 kwietnia), Pekin (od 1 maja), Szanghaj (od 4 czerwca), Nicea (od 1 czerwca), Birmingham (od 1 lipca), Kuala Lumpur (od 1 sierpnia) i Tajpej (od 1 sierpnia).

Nadchodzące rozszerzenia i ulepszenia usług na trasach według regionów:

Europa:

Amsterdam: z 14 do 19 lotów tygodniowo od 2 kwietnia.
Ateny: Dodanie codziennego sezonowego połączenia w celu zaspokojenia letniego popytu w okresie od 1 czerwca do 30 września.
Bolonia: od pięciu lotów tygodniowo do codziennego lotu od 1 maja.
Budapeszt: od pięciu lotów tygodniowo do codziennego połączenia od 1 czerwca.
Londyn: rozpoczęcie drugiego codziennego połączenia do Londynu Stansted 1 maja. Dzięki temu londyńskie operacje Emirates wzrosną do 11 lotów dziennie, w tym sześć razy dziennie do Londynu Heathrow i trzy razy dziennie do Gatwick.
Wenecja: z pięciu do sześciu lotów tygodniowo od 26 marca, zwiększając do codziennego połączenia od 1 czerwca.

Afryka:

Kair: z 25 do 28 lotów tygodniowo do 29 października.
Dar es Salaam: z pięciu lotów tygodniowo do codziennych lotów od 1 maja.
Entebbe: z sześciu lotów tygodniowo do codziennych lotów od 1 lipca.

Australia i Nowa Zelandia:

Bezpośrednie loty Emirates do Australii powrócą do poziomu sprzed pandemii na trasach do Sydney od 1 maja, Melbourne od 26 marca i Brisbane od 1 czerwca.

Brisbane: Linie Emirates zwiększą liczbę lotów do 14 tygodniowo do Brisbane, dzięki dodatkowemu codziennemu połączeniu od 1 czerwca.
Christchurch: ponowne uruchomienie codziennego połączenia z Dubaju przez Sydney od 26 marca.
Melbourne: Od 26 marca zwiększenie liczby lotów do trzech dziennie przez Singapur. Oznacza to zwiększenie zdolności przewozowej na trasie do Melbourne i przywrócenie połączenia między Singapurem a Melbourne. Pozostałe dwa loty dziennie z Melbourne do Dubaju odbywają się bez międzylądowania.
Sydney: dodanie trzeciego codziennego połączenia bez przesiadek od 1 maja.

Azja Wschodnia:

Bangkok: Dodanie piątego codziennego połączenia od 1 sierpnia.
Pekin: Uruchomienie codziennych lotów bez międzylądowania boeingiem 777-300ER od 15 marca i wprowadzenie lotów A380 od 1 maja. Drugi dzienny lot samolotem A380 zostanie uruchomiony od 1 września.
Hongkong: Dodanie codziennego lotu bez przesiadek od 29 marca. Zwiększa to operacje Emirates do 14 lotów tygodniowo, w tym dotychczasowe codzienne połączenia Dubaj-Bangkok-Hongkong.
Kuala Lumpur: Dodanie trzeciego lotu dziennie od 1 czerwca.
Tokio: Wznowienie połączeń do Tokio Haneda z dziennymi rejsami 2 kwietnia. Tym samym japońskie operacje Emirates wzrosły do 21 lotów dziennie, w tym codzienne połączenie A380 do Tokio-Narita i codzienne połączenie boeingiem 777 do Osaki.


Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Mateusz Kieruzal 15 września 2023

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Biznes i przemysł

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Mateusz Kieruzal 13 września 2023

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Pasażer i linie lotnicze

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Piotr Bożyk 12 września 2023

Zobacz również:

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

inf pras. 13 września 2023

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Infrastruktura i lotniska

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Redakcja/inf. pras. 03 września 2023

Jeden z najbardziej intensywnych letnich sezonów w historii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa zmuszona uziemić 20 A320neo

Mateusz Kieruzal 15 września 2023

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Biznes i przemysł

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Mateusz Kieruzal 13 września 2023

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Pasażer i linie lotnicze

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Piotr Bożyk 12 września 2023

Zobacz również:

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

inf pras. 13 września 2023

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Infrastruktura i lotniska

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Redakcja/inf. pras. 03 września 2023

Jeden z najbardziej intensywnych letnich sezonów w historii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5