Partner serwisu
Biznes i przemysł

Emirates zmodernizują 105 szerokokadłubowców. Zyskają klasę ekonomiczną premium

Dalej Wstecz
Data publikacji:
17-11-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates Press

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Emirates zmodernizują 105 szerokokadłubowców. Zyskają klasę ekonomiczną premium
fot. Emirates
Podczas targów Dubai Airshow linie lotnicze Emirates ogłosiły, że zmodernizują 105 swoich nowoczesnych, szerokokadłubowych samolotów, wprowadzając klasę ekonomiczną premium.

18-miesięczny program modernizacji, którego rozpoczęcie zaplanowano na koniec 2022 roku, zostanie w całości przeprowadzony w Centrum Inżynieryjnym Emirates w Dubaju. W 52 Airbusach A380 i 53 Boeingach 777 zostanie dodana klasa ekonomiczna premium. Linie lotnicze rozważają również instalację zupełnie nowego produktu klasy biznes na swoich samolotach Boeing 777 z siedzeniami w układzie 1-2-1.

 – Emirates inwestują w program modernizacji, aby stale zaspokajać potrzeby swoich klientów i zapewniać najlepsze wrażenia z podniebnej podróży. Odkąd rok temu wprowadziliśmy nasze miejsca klasy ekonomicznej premium, otrzymaliśmy wiele pozytywnych komentarzy. Klienci byli zdumieni jakością i komfortem lotu. Podobnie jak z naszymi podróżami klasą pierwszą, biznes czy ekonomiczną, zamierzamy dalej rozwijać klasę ekonomiczną premium, aby również stanowiła wyjątkowe doświadczenie, które nie ma sobie równych na rynku. Rozważamy również zupełnie nowy produkt klasy biznes. Więcej szczegółów zdradzimy w odpowiednim czasie – powiedział Tim Clark, prezes Emirates.

 – Jesteśmy dumni, że cały projekt modernizacji zostanie przeprowadzony w Dubaju. Pokazuje to nasze możliwości, które zbudowaliśmy, tworząc linie lotnicze Emirates, a także szerszy ekosystem ZEA wspierający tak wysoce specjalistyczny i techniczny program – dodał Clark.

Po zakończeniu programu modernizacji linie Emirates będą dysponowały łącznie 111 boeingami 777 i airbusami A380, oferującymi miejsca w klasie ekonomicznej premium, w tym sześcioma A380, które do grudnia 2021 roku zostaną dostarczone przewoźnikowi w czteroklasowej konfiguracji. W boeingu 777 usuniętych zostanie pięć rzędów siedzeń klasy ekonomicznej znajdujących się tuż za klasą biznes, aby zamontować 24 miejsca klasy ekonomicznej premium, rozmieszczone w konfiguracji 2-4-2. W A380 Emirates z przodu głównego pokładu zostanie zainstalowanych 56 foteli nowej klasy, również w konfiguracji 2-4-2.

Fotele w klasie ekonomicznej premium pokryte są kremową, odporną na plamy skórą oraz mają drewniane panele, wykończone podobnie jak te w klasie biznes. Każde siedzenie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić optymalny komfort i wsparcie dzięki regulowanym w sześciu kierunkach zagłówkom, oparciom na łydki i podnóżkom. Fotele klasy ekonomicznej premium wyróżniają się również dużym odchyleniem – do niemal 100 cm. Podróżni, którzy w nich zasiądą, zwrócą uwagę na ich szerokość, która osiąga prawie 50 cm oraz możliwość rozłożenia się w wygodnej pozycji kołyskowej z dużą ilością miejsca na nogi. Klienci znajdą również inne przemyślane elementy wyposażenia, w tym łatwo dostępne punkty ładowania w fotelach, szeroki stół jadalny, stolik koktajlowy, a także schowek.

Na 13,3-calowych, osobistych ekranach znajdujących się na oparciach foteli, jednymi z największych w swojej klasie, podróżni mogą cieszyć się szerokim wyborem muzyki, filmów, telewizji, wiadomości i innych treści  systemu rozrywki pokładowej ice. Do końca grudnia 2021 roku samoloty A380 z klasą ekonomiczną premium będą obsługiwać loty do Frankfurtu, londyńskiego Heathrow, Nowego Jorku JFK i Paryża.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Pasażer i linie lotnicze

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Piotr Bożyk 11 marca 2025

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Biznes i przemysł

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Łukasz Malinowski 10 marca 2025

Dwa B787 Dreamliner dla Lufthansa. Miały trafić do LOT

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

Trzy nowe dalekie kierunki w siatce połączeń Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Trzy nowe dalekie kierunki w siatce połączeń Emirates

inf. pras. 04 marca 2025

Emirates: Księżycowy Nowy Rok z wyjątkowym menu

Pasażer i linie lotnicze

Nowoczesna przestrzeń kariery i strefa wypoczynku dla pracowników Emirates

Infrastruktura i lotniska

Pozostałe z wątku:

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Pasażer i linie lotnicze

Korean i Asiana już po fuzji. Przewoźnik prezentuje nowe logo

Piotr Bożyk 11 marca 2025

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Biznes i przemysł

PLL LOT: Airbus czy Embraer? Decyzja coraz bliżej

Łukasz Malinowski 10 marca 2025

Dwa B787 Dreamliner dla Lufthansa. Miały trafić do LOT

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

Trzy nowe dalekie kierunki w siatce połączeń Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Trzy nowe dalekie kierunki w siatce połączeń Emirates

inf. pras. 04 marca 2025

Emirates: Księżycowy Nowy Rok z wyjątkowym menu

Pasażer i linie lotnicze

Nowoczesna przestrzeń kariery i strefa wypoczynku dla pracowników Emirates

Infrastruktura i lotniska

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5