Partner serwisu
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Dreamlinery Norse połączą Berlin z Nowym Jorkiem i Los Angeles


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2022-06-15 14:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Dreamlinery Norse połączą Berlin z Nowym Jorkiem i Los Angeles
fot. Piotr Bożyk
Linie lotnicze Norse Atlantic Airways uruchomią latem dwie nowe trasy do Stanów Zjednoczonych. Obie ze stolicy Niemiec.
Nowy nordycki przewoźnik od 17 sierpnia połączy Berlin z nowojorskim portem JFK. Rejsy będą realizowane codziennie. Na 19 sierpnia zaplanowano natomiast inauguracyjny lot do Los Angeles. W tym przypadku transatlantycka trasa będzie dostępna trzy razy w tygodniu.

Codziennie na wschodnie wybrzeże USA

Rejs N0601 wystartuje z Berlina do Nowego Jorku o godz. 19:20 lokalnego czasu. Lądowanie w największym mieście Stanów Zjednoczonych przewidziano na godz. 22:00. Podróż potrwa osiem godzin i 40 minut, uwzględniając strefy czasowe.

Rejs powrotny N0602 odleci z portu JFK o godz. 0:30. Pierwszy zaplanowano na 18 sierpnia. Przylot do stolicy Niemiec przewidziany jest na godz. 14:25 lokalnego czasu. Podróż w tym kierunku potrwa siedem godzin i 55 minut. Ceny biletów rozpoczynają się od 285 dolarów w klasie ekonomicznej i 550 dolarów w klasie premium.

Trzy razy w tygodniu do Kalifornii

Rejs N0611 wystartuje natomiast z Berlina do Los Angeles o godz. 8:50 w środy, 13:20 w piątki oraz 17:50 w niedziele. Lądowanie w największym mieście Kalifornii przewidziano na godz. 12:05 w środy, 16:35 w piątki oraz 21:05 w niedziele. Podróż potrwa dwanaście godzin i kwadrans, uwzględniając strefy czasowe.

Rejs powrotny N0612, począwszy od 18 sierpnia, odleci z Miasta Aniołów o godz. 10:40 we wtorki, 15:10 w czwartki oraz 19:40 w soboty. Przylot do Berlina przewidziany jest następnego dnia o godz. 6:50 w środy, 11:20 w piątki oraz o 15:50 w niedziele. Ceny biletów rozpoczynają się od 334 dolarów w klasie ekonomicznej i 694 dolarów w klasie premium.

Norse Atlantic Airways obie trasy, na których co ciekawe nie będzie bezpośredniej konkurencji (United Airlines oferują co prawda loty z Berlina, ale do portu Newark-Liberty - przyp. red.), obsłużą oczywiście boeingami 787-9. Dreamlinery nordyckiego przewoźnika mogą zabrać na pokład 338 pasażerów, oferując 56 foteli w klasie premium oraz 282 miejsca w klasie ekonomicznej. Flota nowych linii lotniczych składa się na razie z dziewięciu szerokokadłubowców tej wersji amerykańskiego producenta. Docelowo będzie ich dwanaście plus trzy mniejszej wersji 787-8.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Air Europa wynajmie boeingi B787 od Norse Atlantic

Pasażer i linie lotnicze

Air Europa wynajmie boeingi B787 od Norse Atlantic

Avgeek 18 kwietnia 2022

Norse Atantic Airways dostały zgodę na loty z Europy do USA

Prawo i polityka

Norse Atantic Airways dostały zgodę na loty z Europy do USA

Rafał Dybiński 17 stycznia 2022

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5