Holding Air France KLM i czeski Student Agency (właściciel m. in. przewoźnika kolejowego i autobusowego RegioJet), zaoferowały swoim klientom platformę dystrybucji biletów - New Distribution Capability (NDC).
Współpraca z
narodowymi liniami lotniczymi znad Sekwany pozwoli Student Agency Travel poszerzyć ofertę cenową oraz usług dodatkowych dla pasażerów korzystających z przewozów na Starym Kontynencie dzięki globalnym systemom rezerwacji (GDS).
- Podczas głębokiej recesji spowodowanej kryzysem wywołanym wirusem COVID-19 pracowaliśmy nad dalszymi ulepszeniami naszej internetowej wyszukiwarki biletów. Jesteśmy jednymi z pierwszych, którzy sprzedają bilety
Air France KLM za pośrednictwem kanału NDC na naszej stronie internetowej. Dzięki temu nasi klienci uzyskają dostęp do lotów tak ważnego przewoźnika na jeszcze korzystniejszych warunkach niż dotychczas - podkreśliła Vera Janicinowa, reprezentująca Student Agency Travel.
- Nowy sposób sprzedaży biletów przez platformę NDC jest dla nas priorytetem, dlatego doceniamy szybkie uruchomienie tego kanału dystrybucji u jednego z naszych najważniejszych partnerów biznesowych jakim jest Student Agency Travel. Dzięki temu nasza wieloletnia współpraca będzie jeszcze bardziej zintensyfikowana - stwierdził Jan Kropacek, przedstawiciel na terenie Czech i Słowacji holdingu
Air France KLM, które są uważane za jedne z najbardziej zaangażowanych w ochronę środowiska.
Szczególnie wyczuleni na te kwestie są podróżni z grupy wiekowej 18-34 lat, których blisko 50 proc. kieruje się tymi kryteriami przy zakupie biletu. Co ich najbardziej przekonuje? Przede wszystkim znaczna redukcja emisji dwutlenku węgla, przyjęcie rygorystycznego programu recyklingu, finansowanie badań nad biopaliwami, oferta zrównoważonej i ekologicznej żywności na pokładzie oraz wprowadzanie paliw alternatywnych, a także zmniejszanie poziomu hałasu i zużycia wody. Obie firmy znalazły szybko wspólny język pod tym względem, bowiem
Air France KLM jest od kilkunastu lat jednym z liderów w ograniczaniu emisji oraz podejmuje konkretne kroki w celu zmniejszania zużycia paliwa i poziomu hałasu.
- Zdecydowaliśmy się takie informacje przekazać klientom i oznaczać naszą eko-naklejką oferty tych linii lotniczych, które są przyjazne dla środowiska - dodała Janicinowa. Student Agency to przewoźnik autobusowy, ale dynamicznie rozwija też własną markę przewozów kolejowych RegioJet,
wchodząc na kolejne trasy międzynarodowe.