Boeingi 757-300 będą służyć Condorowi do co najmniej 2 listopada. To kolejna prolongata okresu służby leciwych samolotów w rekreacyjnych liniach lotniczych z Niemiec. Maszyny amerykańskiej produkcji są zastępowane przez airbusy A321neo.
Program B757 na dobre zagościł w Condorze w 1990 roku, kiedy niemiecki operator odebrał cztery takie samoloty, wszystkie w wersji -200. Dziewięć lat później rekreacyjne linie lotnicze rozpoczęły eksploatację pierwszego B757-300. Te maszyny służą do dziś, a we flocie Condora, który jest
obiektem zainteresowań IAG, pozostaje siedem aktywnych samolotów tego typu.
275-osobowe boeingi 757-300 obsługiwały i realizują obecnie loty do wakacyjnych destynacji. W wysokim okresie sezonu letniego samoloty wożą urlopowiczów z Düsseldorfu do Antalyi, Hurghady i Prisztiny oraz na Majorkę, Sardynię (Olbia) i Teneryfę, jak i z Frankfurtu nad Menem na Fuerteventurę, Gran Canarię i Majorkę oraz do Hurghady.
Ponad 25-letnie samoloty od Boeinga miały zakończyć służbę
w Condorze 26 października bieżącego roku, wykonując trzy rotacje z Düsseldorfu i jedną z największego portu lotniczego w Niemczech na największą wyspę archipelagu Balearów. W kwietniu zarząd rekreacyjnego operatora postanowił kolejny raz prolongować termin, kiedy B757-300 opuszczą Condora.
Zgodnie z nowym planem, samoloty miały operować do
31 października włącznie
, wyłącznie z Frankfurtu nad Menem i Monachium do Antalyi. Ostatni dzień października nie będzie jednak ostatnim dniem służby B757 w Concorze, gdyż linie lotnicze planują teraz wycofać ostatecznie ten typ samolotu 2 listopada, kiedy zostanie wykonana – prawdopodobnie – ostania rotacja na trasie Frankfurt – Hurghada.