Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Cerda: Potrzebujemy długiego procesu z dobrze ustaloną strategią


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2020-04-15 14:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ simpleflying.com

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Cerda: Potrzebujemy długiego procesu z dobrze ustaloną strategią
for. Wikipedia
Prezes LATAM Brasil Jerome Cadier ocenia, że potrzebne będą przynajmniej dwa, a nawet trzy lata, aby wrócił popyt na podróże lotnicze sprzed wybuchu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Regionalny wiceprezes IATA ds. Ameryki Północnej i Południowej, Peter Cerda porównuje bieżącą sytuację do okresu po zamachach z 11 września 2001 roku.  
Obecnie liczba sprzedanych rezerwacji biletów przewoźnika z Ameryki Południowej spadła do poziomu zaledwie 10 procent w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.

– Mamy nadzieję, że popyt powróci do poziomu sprzed kryzysu w ciągu najbliższych dwóch lub trzech lat – podkreślił Cadier dla serwisu "Simple Flying". W podobnym tonie wypowiadał się niedawno prezes Austrian Airlines, który określił datę oczekiwanej normalności podróży na 2023 rok.

Szef LATAM Airlines Colombia Santiago Alvarez stwierdził z kolei, że najtrudniejsze dla przewoźników będą najbliższe trzy lub cztery miesiące. Prezes firmy z Kolumbii liczy na 60 do 70 procent codziennych operacji sprzed pandemii dopiero w grudniu. Kolejne dwanaście miesięcy będą natomiast walką o powrót do wartości z początku 2020 roku.
Południowoamerykański przewoźnik zawiesił wszystkie loty międzynarodowe do maja.

LATAM w Brazylii wciąż obsługuje 483 loty tygodniowo. Ich kontynuacja nie jest jednak pewna. Wszystko regulował będzie bieżący popyt. Regionalny wiceprezes IATA ds. Ameryki Północnej i Południowej Peter Cerda zaapelował do rządów krajów za Atlantykiem o wsparcie, które da moc reaktywowania całej branży. To z kolei wymagać będzie również synchronizacji działania w celu zwiększenia zaufania podróżnych.

– Zapotrzebowanie będzie w dużej mierze zależeć od zaufania konsumenta. Potrzebujemy ich, aby znowu wyszli na ulice, pojechali na lotnisko, wsiedli do samolotu i ponownie polecieli. To zajmie trochę czasu – stwierdził Cerda, który również wierzy w długotrwałe ożywienie popytu, tak jak po wydarzeniach z 11 września 2001 roku. – Tym razem nie będzie inaczej. Potrzebujemy długiego procesu z dobrze ustaloną strategią, która da poczucie pewności podróżującym – dodał Cerda.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
LATAM zrezygnowała z dziesięciu A350 po korekcie zamówienia

Biznes i przemysł

LATAM zrezygnowała z dziesięciu A350 po korekcie zamówienia

Rafał Dybiński 10 kwietnia 2020

Delta kupuje udziały w LATAM. Chilijska linia opuści sojusz Oneworld

Pasażer i linie lotnicze

Delta kupuje udziały w LATAM. Chilijska linia opuści sojusz Oneworld

Piotr Bożyk 30 września 2019

Linie Emirates i LATAM Airlines Brazil z porozumieniem code-share

Pasażer i linie lotnicze

Linie Emirates i LATAM Airlines Brazil z porozumieniem code-share

inf. pras./ Redakcja 12 maja 2019

 

Niemcy gotowe do przejęcia Condora

Biznes i przemysł

Niemcy gotowe do przejęcia Condora

20 kwietnia 2020

GECAS anulował zamówienie 69 boeingów 737 MAX

Biznes i przemysł

GECAS anulował zamówienie 69 boeingów 737 MAX

20 kwietnia 2020

Alaska Airlines uzyskały 992 mln dolarów wsparcia

Pasażer i linie lotnicze

Alaska Airlines uzyskały 992 mln dolarów wsparcia

20 kwietnia 2020

Lufthansa tymczasowo wycofuje flotę airbusów A340-600

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa tymczasowo wycofuje flotę airbusów A340-600

20 kwietnia 2020

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5