British Airways sprawdzi Pelican Covid-19 Ultra Rapid Mobile Test firmy Canary Global, który gwarantuje wynik w ciągu 25 sekund – poinformowały w oficjalnym komunikacie jedne z największych linii lotniczych w Europie.
Narodowy przewoźnik Wielkiej Brytanii porówna efektywność nowego rozwiązania z już istniejącymi i pod warunkiem pomyślnej oceny wdroży na swoich oferowanych trasach. Pelican Covid-19 Ultra Rapid Mobile Test, opierający się na próbce śliny, jest zoptymalizowany pod kątem wykrywania wariantów pochodzących z całego świata.
– Dostrzegamy wzrastający popyt na podróże, dlatego pozostajemy zaangażowani w odkrywanie łatwych i niedrogich rozwiązań testowych. Pomogą naszym klientom i pasażerom przemieszczać się w interesach, a także w celu spotkań z rodziną i przyjaciółmi czy również w zaplanowaniu i spędzeniu urlopu – podkreślił Sean Doyle, prezes British Airways.
– Jesteśmy przekonani, że ten nowy ultraszybki test to punkt zwrotny, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z zespołem Canary Global w celu rozpoczęcia wstępnych prób z naszym personelem pokładowym i załogami, zanim zbadamy, jaką rolę może on odegrać jako opcja testowania naszego klienta – oznajmił Doyle.
– Opracowaliśmy test z myślą o branży turystycznej, w której najważniejsza jest szybkość, dokładność i łatwość obsługi. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z British Airways jako pionierem i liderem w branży. Mamy nadzieję, że wkrótce nasz test będzie używany jako standardowy dla wszystkich załóg i osób podróżujących na całym świecie – stwierdził Raj Reddy, prezes firmy Canary Global.
Partner jednych z największych
linii lotniczych Starego Kontynentu prowadzi równocześnie rozmowy z touroperatorami, hotelami oraz branżą rozrywkową, którzy pracują nad bezpiecznym procesie odnowy. Być może Pelican Covid-19 Ultra Rapid Mobile Test pozwoli również w szybszym otwarciu szkół oraz firm, dlatego zwiększono jego produkcję, aby sprostać oczekiwanemu popytowi.