Partner serwisu
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Asiana Airlines wznowią latem kilka prestiżowych tras do Europy


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2022-06-08 08:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Asiana Airlines wznowią latem kilka prestiżowych tras do Europy
Fot. Asiana Airlines
Linie lotnicze Asiana Airlines wznowią pod koniec wiosny i na początku kalendarzowego lata kilka prestiżowych tras do kluczowych miast Europy – informuje francuski "Air Journal".
Południowokoreański przewoźnik od 18 czerwca wróci do Rzymu, oferując dwa rejsy tygodniowo, konkretnie we wtorki oraz soboty. Połączenie obsłużą airbusy A350-900, które mogą pomieść na pokładzie 28 pasażerów w klasie biznes, 36 w klasie premium oraz 247 w klasie ekonomicznej.

Wylot z Seulu zaplanowano na godz. 10:10 lokalnego czasu, a lądowanie w stolicy Włoch przewidziano na godz. 16:20. Uwzględniając strefy czasowe, podróż w tym kierunku potrwa nieznacznie ponad trzynaście godzin. Rejs powrotny wystartuje o godz. 17:50 i doleci do stolicy Korei Południowej w samo południe następnego dnia. Podróż w tym kierunku potrwa krócej, bowiem jedenaście godzin i dziesięć minut.

Pięć razy w tygodniu do Paryża

Drugim bardzo ważnym dla Asiana Airlines miastem Starego Kontynentu, z którym dalekowschodnie linie lotnicze odzyskają regularne połączenie, będzie Paryż. Od 7 lipca stolica Francji zyska trzy razy w tygodniu rejsy do Seulu. Pod koniec pierwszego wakacyjnego miesiąca częstotliwość rejsów zwiększy się do pięciu w tygodniu, a konkretnie w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele.

Wylot z Seulu zaplanowano na godz. 12:30 lokalnego czasu. Przylot nad Sekwanę przewidziano na godz. 17:50. Uwzględniając strefy czasowe, podróż w tym kierunku potrwa dwanaście godzin i dwadzieścia minut. Rejs powrotny wystartuje o godz. 19:50 i doleci do stolicy Korei Południowej o godz. 13:50 następnego dnia. Podróż w tym kierunku potrwa także znacznie krócej, bowiem jedenaście godzin.

Połączenie do stolicy Francji obsłużą również airbusy A350-900 oraz boeingi 777-200ER. W przypadku szerokokadłubowców amerykańskiego producenta do dyspozycji podróżnych będzie 24 foteli w klasie biznes i 278 w klasie ekonomicznej.

Dwa razy w tygodniu nad Bosfor i do Katalonii

Oprócz Paryża i Rzymu odrzutowce Asiana Airlines pojawią się jeszcze w Europie w trzech innych miastach. Pod koniec lipca boeingi 777-200ER do Barcelony. Rejsy będą odbywać się dwa razy w tygodniu, a konkretnie we wtorki oraz soboty.

Wylot z Seulu zaplanowano na godz. 12:45 lokalnego czasu. Lądowanie w stolicy Katalonii przewidziano na godz. 19:10. Uwzględniając strefy czasowe podróż w tym kierunku potrwa trzynaście godzin i 25 minut. Rejs powrotny wystartuje o godz. 21:00 i doleci do stolicy Korei Południowej o godz. 16:45 następnego dnia. Podróż w tym kierunku potrwa dwanaście godzin i 45 minut.

Dwa razy w tygodniu, a konkretnie w środy i soboty, będzie można przemieścić się także do Stambułu. Wylot z Seulu zaplanowano na godz. 23:45 lokalnego czasu. Przylot nad Bosfor przewidziano na godz. 5:10 następnego dnia. Uwzględniając strefy czasowe podróż w tym kierunku potrwa jedenaście godzin i 25 minut. Rejs powrotny wystartuje o godz. 17:40 i doleci do stolicy Korei Południowej o godz. 9:20 następnego dnia. Podróż w tym kierunku potrwa dziewięć godzin i 40 minut.

Podobnie jak w przypadku Paryża, pięć razy w tygodniu szerokokadłubowe A350-900 w malowaniu Asiana Airlines doleci latem do Frankfurtu nad Menem. Wyloty z Seulu zaplanowano w poniedziałki, środy, piątki, soboty i niedziele o godz. 12:00. Lądowanie w niemieckiej Hesji przewidziano na godz. 16:30. Uwzględniając strefy czasowe podróż w tym kierunku potrwa jedenaście godzin i 30 minut. Rejs powrotny wystartuje o godz. 18:30 i doleci do stolicy Korei Południowej o godz. 11:50 następnego dnia. Podróż w tym kierunku potrwa dziesięć godzin i dwadzieścia minut.

A380 tylko do Tajlandii i Kalifornii

Na żadnej z europejskich tras nie pojawi się na razie dwupokładowy A380. Pod koniec czerwca południowokoreański przewoźnik wykorzysta natomiast Super Jumbo na lotach do Bangkoku w Tajlandii. Na przełomie lipca i sierpnia czterosilnikowe samoloty azjatyckich linii lotniczych pojawią się jeszcze w Los Angeles. We flocie Asiana Airlines jest aktualnie sześć A380. Wszystkie zostaną wycofane w 2026 roku.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Asiana Airlines opóźnią powrót A380. Wiosna i lato jednak bez Super Jumbo

Pasażer i linie lotnicze

Asiana Airlines opóźnią powrót A380. Wiosna i lato jednak bez Super Jumbo

Rafał Dybiński 25 stycznia 2022

Kolejne A380 dolecą do Europy. Super Jumbo Asiana Airlines wiosną na dwóch trasach

Pasażer i linie lotnicze

Kolejne A380 dolecą do Europy. Super Jumbo Asiana Airlines wiosną na dwóch trasach

Rafał Dybiński 30 grudnia 2021

Fuzja z Asiana Airlines zapewni Korean Air drugą flotę A380 świata

Biznes i przemysł

Fuzja z Asiana Airlines zapewni Korean Air drugą flotę A380 świata

Rafał Dybiński 23 lutego 2021

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5