Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

American Airlines usuwają pierwszą klasę

Dalej Wstecz
Data publikacji:
07-09-2022
Ostatnia modyfikacja:
21-11-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
American Airlines usuwają pierwszą klasę
fot. RDU Airport
American Airlines to ostatnie linie lotnicze ze Stanów Zjednoczonych, które do tej pory oferowały prawdziwie pierwszoklasowy produkt, ale przewoźnik planuje stopniowo wycofywać kabiny pierwszej klasy. We flocie amerykańskich linii są już tylko dwa modele samolotów, które mają zainstalowaną kabinę Flagship First – A321T oraz B777.

Kabiny pierwszej klasy nie są już tak powszechne w samych Stanach Zjednoczonych czy wielu częściach świata. Linie lotnicze zamieniły kabiny pierwszej klasy na fotele klasy biznes, które są mniejsze, tańsze, ale również rozkładają się, tworząc płaskie łóżko. American Airlines to jedyne pozostałe amerykańskie linie lotnicze, które w swojej flocie mają samoloty z zainstalowanym pierwszoklasowym produktem. Samoloty typu airbus A321T, które są używane na wybranych trasach transkontynentalnych, oferują 10 miejsc w najwyższej klasie przelotu. Boeingi 777-300ER American Airlines mają osiem foteli Flagship First. Najwyższa możliwa klasa przelotu jest oferowana tylko w samolotach, które mają zamontowaną klasę Flagship Business, która znajduje się w samolocie za fotelami/kabinami pierwszej klasy.

Nowy produkt klasy biznes

Pierwsza klasa zamontowana w airbusach A321T American Airlines występuje w układzie siedzeń 1-1. Klasa biznes posiada układ 2-2, przy czym oba fotele mogą być w tym samym momencie rozłożone do pozycji w pełni płaskiej. W boeingach 777-300ER kabina Flagship First jest skonfigurowana w układzie 1-2-1, z bardzo dużymi siedzeniami, które również się obracają. W B777 znajduje się tylko osiem foteli klasy pierwszej. Proces ich wycofywania rozpocznie się w przyszłym roku.

American Airlines planują wprowadzić nowy produkt klasy biznes w samolotach długodystansowych. Nowe fotele otrzymają nowe boeingi 787 Dreamliner, których dostawa planowana jest na przyszły rok. Nowy produkt będzie również zainstalowany w niektórych starszych B777-300ER. Nie ma sposobu, aby powiedzieć, kiedy B777 zostaną zmodernizowane, ale prawdopodobnie minie kilka lat, zanim produkt Flagship First zostanie usunięty z szerokokadłubowego samolotu produkcji Boeinga. Linie lotnicze planują również rekonfigurację swoich samolotów typu airbus A321T, które używane są na lotach krajowych i cechują się standardową konfiguracją siedzeń. Stare airbusy zostaną zastąpione nowymi A321XLR, które będą desygnowane do obsługi lotów transkontynentalnych premium. American Airlines spodziewają otrzymać pierwszego A321XLR w 2024 roku.

Air Wisconsin ratunkiem na brak pilotów

Na początku zeszłego tygodnia American Airlines ogłosiły, że regionalny operator, Air Wisconsin, dołączy do rodziny American Eagle. Stanie się do końca marca 2023 roku. Linie ogłosiły, że planują „agresywnie przewodzić branży w radzeniu sobie z tym wyzwaniem niedoboru pilotów”.

– W pełni przez nas zarządzani partnerscy przewoźnicy regionalni wzmacniają naszą sieć, zapewniając bezpieczną, niezawodną i wygodną obsługę połączeń lotniczych łączących małe i średnie społeczności z naszymi hubami. Dostarczają odpowiedni sprzęt, aby sprostać wymaganiom klientów we wszystkich miastach naszej sieci. Air Wisconsin i jego 1100 członków personelu będą fantastycznym dodatkiem do rodziny American Eagle – powiedział Derek Kerr w notatce skierowanej do personelu American Airlines dyrektor finansowy.

Bilety na loty obsługiwane przez Air Wisconsin dla American Eagle mają trafić do sprzedaży w nadchodzących miesiącach, a operacje rozpoczną się w marcu przyszłego roku. Air Wisconsin posiada flotę samolotów CRJ200, jednych z ostatnich 50-miejscowych samolotów pasażerskich w Stanach Zjednoczonych.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Najnowsze wiadomości:

Kongresy
Konferencje
Seminaria
OFERTY PRACY
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5