Airbus nie sprzedał w sierpniu bieżącego roku żadnego samolotu. Europejski producent dostarczył natomiast 39 odrzutowców, które trafiły do 22 różnych klientów. Najwięcej, bowiem dziewiętnaście, wersji A320neo.
Dwa szerokokadłubowe A350-900, które były przeznaczone dla linii lotniczych Aerofłot, nie zostały nadal odebrane z powodu międzynarodowych sankcji nałożonych na Rosję po agresji w Ukrainie.
Airbus w ośmiu dotychczasowych miesiącach bieżącego roku dostarczył w sumie 382 samoloty do 62 różnych przewoźników i leasingodawców. Wcześniej do końca lipca sprzedano łącznie 843 odrzutowce.
Analizując bardziej szczegółowo dostawy jeden A319neo trafił do China Southern Airlines. Trzy maszyny wersji A320neo wzmocniły flotę indyjskich linii lotniczych IndiGo, a dwie amerykańskich Frontier Airlines.
Pojedyncze egzemplarze A320neo odebrały natomiast kolumbijska Avianca, Scandinavian Airlines (SAS), Saudia, EasyJet, Air China, China Eastern Airlines, Sichuan Airlines, Vistara, Huaxia Airlines, Eurowings, Volaris, Chengdu Airlines, Spirit Airlines oraz NAS Aviation Services, leasingodawca z Kuwejtu.
Pięć odrzutowców A321neo wzmocniło flotę węgierskich Wizz Air. Dwie maszyny tej wersji odebrały tureckie Pegasus Airlines, a pojedyncze egzemplarze Volaris, American Airlines, Delta Air Lines, Jetstar Japan, Aegean Airlines oraz IndiGo.
Szerokokadłubowe A330-900 trafiły do Delta Air Lines i Starlux Airlines, natomiast większe A350-900 zyskały malowania Air France, Singapore Airlines i Japan Airlines. Jedynego odrzutowca największej wersji A350-1000 odebrały w sierpniu Virgin Atlantic Airways.